Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært der med en baby. Han er 7 mnd, og tenkte å teste ut varmtvannsbassenget.

Dere med erfaring, noen tips til noe spes jeg bør ha med eller gjøre?

Er litt nervøs siden jeg skal gå alene :)

Skrevet

jeg har ei på 4mnd jeg har lyst til å ta med til svømmehallen.

jeg leiter etter et sted di selger badering til baby. vanskelig

Skrevet

Små barn trenger ikke å dusje før de går i bassenget.

Husk at de som oftest blir sliten etter en halvtime da det er masse lyder og uvante bevegelser.

Ellers er det bare å kose seg. :)

Skrevet

ta med to handduker, en som dere har svømt de i når dere er på tur fra garderoben til svømmehallen, og en som dere har på garderoben som er tørr og god til å tørke baby med!

Ellers så er det lurt og holde babyene godt under vannet (dvs helt til halsen, helst skal skuldrene være godt under også!) for at de ikke skal bli kalde!

Skrevet

Jeg har vært ofte i svømmehallen med min på snart 9 mnd. Lurt med to håndkler, ikke dusj baby før dere går inn, da blir han kald før dere kommer i bassenget. De blir fort slitne så 30-45 er mer enn nok. Lurt med to badebleier i tilfeller uhell :-) Kos dere, min elsker og bade i basseng og plasker helt vilt med armene. :-)

Skrevet

Vi har vært i svømmehallen flere ganger med vår gutt siden han var 5.5 mnd. Går også på babysvømming. Han liker det masse og plasker med armer og bein... men etter 20-30 min er han forskynt, og sovner momentant i bilen etterpå ;)

Skrevet

Babyer blir veldig slitne av å bade så viktig at babyen er mett og uthvilt før dere reiser dit. Ikke noe stress og mas i forkant, og ikke ha andre aktiviteter den dagen. Maks 20-30 min første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...