Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Mamma, hvor skal dere hen når vi skal på ferie til farmor og farfar? Hvorfor har du så vondt i magen? Hvorfor blir du ikke bedre? Hvorfor har du så stor mage, er det baby inni der? Osv! Har en nysgjerrig kar, straks 5 år. Er veldig overstimulert og veldig dårlig, det merker han jo selv om jeg gjør mitt beste for å fungere normalt rundt de. Vil jo ikke si noe, for da er det jo over hele barnehagen, han er dessuten litt for liten til å få vite hvordan vi lager babyer, han kan den vanlige versjonen i tilpasset grad, men hadde håpet å vente litt med de alternative metodene... Noen som har fortalt det til barna? Lyver jo bare nå, men syntes ikke det er så lett når han er oppriktig bekymret for mammaen sin:( Anonym poster: 006604c7351f623a4d4f89e1e8b65e5e
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 tipper det blir sånn hos oss også, vanskelig å holde noe hemmelig for frøkna, hun er 5 og får med seg ALT. Hun vet hvorsan barn blir til, bådd med mamma+pappa og alternativer. Akkurat det spurte hun mrg ut om på cafe en gang...artig....
Vkristin Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Hei. Akkurat samme opplegget her..min sin er snart 7 år, og vi har valgt å gi han light versjonen. Jeg har vært overstimulert så mange ganger, og riktig dårlig så d blei feil å holde alt dette skjult for han. Han var redd for mammaen sin. VI har sagt at "mamma og stepappa ikke klarer få en bebis inn i magen til mamma selv, så vi må ha hjelp m doktorene..vi vil så gjerne at du skal få bli storebror så derfor reiser vi til trondheim innimellom".. han bare: "ok, kult mamma, e vil bli storebror no e":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå