Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn i uke 13?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uke 13 fikk vite gutt og det stemte. Nr 2?! Ikke sakt noe ennå. Selv om har vært på mange ul pga blødninger.. men ikke fått vite.. men gleder meg til ul den 14 da får jeg vite... følelsen sier jente... men tørr ikke stole på det.. så tror blir gutt :P hehe

Annonse

Uke 13 fikk vite gutt og det stemte. Nr 2?! Ikke sakt noe ennå. Selv om har vært på mange ul pga blødninger.. men ikke fått vite.. men gleder meg til ul den 14 da får jeg vite... følelsen sier jente... men tørr ikke stole på det.. så tror blir gutt :P hehe

heisann ,ser du har fått ul grunnet blødninger ,hvor mye har du blødd og er det frisk blod du har hatt ??

Store blødninger,små blødninger. Frisk blod i store mengder fra uke 5 mørkere i uke 17. Blødde som vanlig mensen. Noen ganger foss. Sorry detaljer.. men baby frisk og alt bra med den lille i magen :)

Har mistet og vært redd for Ma.. men ul er veldig beroligende :)

Så morsomt at det har stemt på så mange :) Jeg har to gutter fra før, så det hadde jo vært gøy om det stemte at det er ei jente :)

Jeg så også kjønnsorganet på ul, men i uke 13 er de akkurat like store, men gutten sin peker oppover og på jente nedover.

Gleder meg til oul :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...