Gå til innhold

Hvilket bleiemerke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Her går det i libero. Har prøvd rema1000 sine men de er for vide i låra så han tisser ut på sidene. Vil gjerne gå over til et billigere merke enn libero siden han bæsjer 5-6 ganger til dagen, gjerne rett etter bytte av tissevåt bleie ;) Blir mange bleiepakker i uka det :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144043317-hvilket-bleiemerke-bruker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker pampers nå. Funker fint den. Men en venninne har overbevist meg til å prøve tøybleier. Så går nok over til det sakte men sikkert. Billigste alternativet på sikt, og vi får refusjon fra renovasjonsselskapet.

Annonse

Bruker coop sine bleier. 39 kr for 58 bleier :) en pakke varer i 10 dager her.

De er veldig like Libero sine syntes seg

Hvordan er Coop sine i låra? Gutten min har tynne lår..

Hmm.. Vanskelig å si. Men syntes de er så sykt like libero sine. Prøv de :)

Gutten min har mer fyldige lår enn tynne. Men alikevel ikke tjukk

Har brukt Rema 1000 sine og litt coop sine. Vært veldig fornøyd med begge de. Bruker de fremdeles om natta. Men med en som går og som helst vil stå på stellebordet, er det så mye enklere med up and go bleier, så nå går det mest i libero. Liberobleiene lekker forresten om natta her også...

Vi brukte Libero frem til ca 3,5 mnd, men så opplevde jeg lekkasjer flere netter i uken, og DET er ikke morsomt :wacko: Synes også vi falt litt mellom noen størrelser, for de fra 3-6 kg ble litt for små, mens 5-8 kg ble litt for stort (frøkna veide da 5 kg). Hadde hørt mye fint om Rema sine bleier, så kjøpte dem, og er STRÅLENDE fornøyd med dem!! Ingen lekkasjer foreløpig, og de sitter godt på :)

Annonse

Er det kun Libero og Pampers som har bleier ned i de minste størrelsene? Mini her er 4 uker og rundt 4 kg, og vi er egentlig ikke fornøyde med noen av dem, synes begge lekker.

Gå opp en størrelse :)

Hadde dette problemet selv med libro på den tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...