Gå til innhold

Trene på senter uten sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det yes or no?

Jeg har et par treningssko som er ganske ubehagelige og lurer derfor på hva folk tenker om at andre trener i sokkelesten?

Anonym poster: d65150a10569c34509c3718e35b661e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg nye gode sko!

Enkelte styrkeøvelser er greit uten sko. Ellers ville jeg ha brukt sko.

Skrevet

Tror du må bruke sko de fleste stedene. Det er vel bare til å kjøpe seg nye sko da vel?

Anonym poster: 18e8f9809ada2ff0844a4673327fc6aa

Skrevet

Å løpe på tredemølle i sokkelesten kan umulig være bra for kroppen. Tenker med gru på hvordan beina, bekken og rygg ville verket med så feil belastning. Man må ha god støtte til ankler og demping i skoa..

Kjøp heller nye joggesko, du ;)

Anonym poster: 13a8e8f0699a1695d08fc5cf4209f0cc

Skrevet

Det er faktisk en trend å trene barføtt (ev i barfotsko). Det blir faktisk av mange "eksperter" (sikkert en del som mener motsatt også) sett på som veldig bra. Så lenge du ikke skal på en økt med masse hopping, så tror jeg det er bra. Styrketrening (markløft osv) bør du ikke gjøre med sko. Kjøpt deg et par "gymsokker" e.l. om du ikke vil ha på sko. Kan hende senteret vil at du skal ha noe mer enn bare tynne sokker, for de svetter du gjennom.

Anonym poster: f9cf4573ab0f136984c57b1ee67d34f0

Skrevet

Jeg glemte skoene mine en dag. Løp i 8-9 minutter på tredemøllen før jeg måtte gi meg der og hadde sinnsykt vondt i beina i flere dager etterpå. Frarådes på det sterkeste! Styrketrening, sykling ol går sikkert bra på mye, men ville helt klart hatt sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...