Gå til innhold

En liten utblåsning

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat fått vesla til å sovne i sin egen seng helt av seg selv uten puppen i munnen. DA kommer korpset forbi med trommer og fin musikk. Jippi. Hehe;) jeg elsker korpsmusikk og de må få øve da......men skulle gjerne sett at de gikk en annen vei ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144043288-en-liten-utbl%C3%A5sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke hvordan du klarer å være så positiv og ta ting med et smil, alltid..

Respekt!

hehe jeg var vel bare så lettet over at det faktisk er mulig å få henne til å sove av seg selv;) ikke ofte jeg klarer det men da er det vel håp. Takk for det. Jeg skriker inni meg noen ganger ;)

Joda, men jeg har jo lest her at du har en unge som du har ammet hver time i døgnet omtrent, også om natten. Og som ikke har sovet uten om i vogn på dagen. Jeg har også slitt med min, men jeg har klaget på forumet herfra til evigheten. Du har bare "jeg er jo litt sliten, men, men hun sover vel snart litt mer". Utrolig :). Har tenkt mange ganger å kommentere det! Hadde korpset gått forbi min dør og vekket Osama, så hadde jeg vært fullstendig i fistel!

Jeg vil være deg! En avbalansert utgave av meg :D

Joda, men jeg har jo lest her at du har en unge som du har ammet hver time i døgnet omtrent, også om natten. Og som ikke har sovet uten om i vogn på dagen. Jeg har også slitt med min, men jeg har klaget på forumet herfra til evigheten. Du har bare "jeg er jo litt sliten, men, men hun sover vel snart litt mer". Utrolig :). Har tenkt mange ganger å kommentere det! Hadde korpset gått forbi min dør og vekket Osama, så hadde jeg vært fullstendig i fistel!

Jeg vil være deg! En avbalansert utgave av meg :D

hehe ja det har blitt mye amming, men nå ammer hun ikke så lenge av gangen. Det er værst om natten nå, selv om hun er mye bedre. Noen netter er det hver time men det er ikke ofte nå. Jo da hun har sovet på dagen. Hun har nå 3 dupper av 40 minutter og den ene er som regel på trilletur. Men vi strir med å få henne til å sovne. Jeg gleder meg til ammingen er ferdig for da skal jeg endelig ta meg et digert glass med rødvin og be gubben ta over hele nattevåkingen ;) jeg har lest at du har stridd også og jeg håper virkelig det bedrer seg for deg snart også ;) vi kunne betalt masse penger for ei hel natt med søvn nå......

Hel natt med søvn,hva er det?

Kan legge meg tidlig,for deretter bare ligge å vri meg,siden jeg da tenker at hanvåkner snart for å få pupp,sovner endelig og neste øyeblikk hyler mini å vil ha pupp... Jah..

Men helt enig med ikkesåallerværst,du er usedvanlig positiv og balansert!

Sliter også med å få han til å sovne uten pupp på kvelden,hver gamg har jeg en liten seiersdans på ganga.

Duppene på dagen går veldih fint..

Vært alene i snart 3 uker,mannen kommer hjem til helga,gjett om lykken blir stor når ikke alt er mitt ansvar,han kan i alle fall ta ho eldste!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...