Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I forrige svangerskap var jeg på innskriving en uke før barnet kom (- to uker før termin). Har ikke hørt noe denne gangen, og ble litt usikker på om jeg må bestille time selv, eller om man får innkalling i posten?

For min del kan jeg godt ta det ved ankomst fødestuen, brukte ikke lange tiden på innskriving sist uansett. :)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var på ordinær ultralyd der oppe (- har vært på flere ultralyder der), men jeg har helt glemt av hele innskrivingen, så det spurte jeg ikke om. Kommer brev automatisk for de som har vært på pil, eller er det meningen at man skal bestille time?

Innskriving er vel uansett kanskje "viktigst" for førstegangsfødende? Husker vi snakket om fødselsønsker o.l sist.

Er egentlig like viktig hver gang forstod jeg på jordmor.... Poenget er jo å få skrevet alt inn i journalen slik at en blir spart for det når en står der med rier etc! Jeg fikk ett skriv hos jordmor jeg kan fyll ut og sende inn da jeg skal på innskriving i fellesferien. Hun anbefalte meg for det å ringe inn nå og høre om jeg kunne få time selvom det er tredje fødsel!!!! Skranken var stengt når jeg var ferdig på oul

Er egentlig like viktig hver gang forstod jeg på jordmor.... Poenget er jo å få skrevet alt inn i journalen slik at en blir spart for det når en står der med rier etc! Jeg fikk ett skriv hos jordmor jeg kan fyll ut og sende inn da jeg skal på innskriving i fellesferien. Hun anbefalte meg for det å ringe inn nå og høre om jeg kunne få time selvom det er tredje fødsel!!!! Skranken var stengt når jeg var ferdig på oul!

Man må ringe inn selv for å få time til innskrivning.

Forrige gang var jeg ikke klar over det, så når jordmor maste fikk jeg en time 2 dager før termin.

Når jeg ringte denne gangen i god tid fikk jeg beskjed at der kun var ledig time nesten 2 måneder før termin. eller var det ikke ledigt for innskrivning før uti juni. Har termin 14. Mai...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...