Gå til innhold

Sønnen min på 16år skal i konfirmasjon. Har grå dress. Hvilken farge hadde dere valgt til skjorte og slips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke lys blå! Det er bare gamle menn som går i lys blå skjorte og grå dress! Jeg ville valgt lilla. Det er kjempefint sammen:) eller en sterk blåfarge.

Husk a slipset ALLTID skal være mørkere/sterkere enn skjorta

Anonym poster: ba320504c567cc8eaf5bad9d69efbdc5

Annonse

Ikke lys blå! Det er bare gamle menn som går i lys blå skjorte og grå dress! Jeg ville valgt lilla. Det er kjempefint sammen:) eller en sterk blåfarge.

Nå mente jeg ikke lys blå som i slik kontorblå da, men slik blå som f.eks. flere av skjortene til Moods of Norway er... Ikke turkis heller, men lysere enn kongeblå.

Anonym poster: 99b48cd18807d8a67a4ad8686ea5985d

Takk for svar! Joda det eregentlig han som skulle bestemt dette, men han interesserer seg ikke og kunne sikkert gått i jeans hvis det var opp til ham. Han skal være med på shopping da, men synes det er fint med litt tips jeg..:)

Anonym poster: e8eac9450b8567be0e06ee2643a9271c

Lys lilla skjorte og litt mørkere slips.

Generelt kan guttene godt bruke litt mer farger. Men i den alderen er det dessverre ikke så mange som tør å skille seg litt ut.

På konfbildene til mine barn har hovedvekten av guttene hvite eller lysblå skjorter. Mine skiller seg godt ut med lilla og rosa skjorter og slips;-)

Synes det er avhengig av utseende til gutten din.

Hår, hud og øyenfarge har nye å si for hvilke farger som vil kle gutten din.

Hadde konfirmant i fjor og gutten min har kobberfarget hår men likevel en gylden hud med litt fregner. Turkis ble til han en lekker farge på skjorta til grå dress. Ville tatt han med i en butikk som er god på sørvis og likevel har greie priser for råd og tips. Lykke til; -)

Nå mente jeg ikke lys blå som i slik kontorblå da, men slik blå som f.eks. flere av skjortene til Moods of Norway er... Ikke turkis heller, men lysere enn kongeblå.

Nå har jeg ikke sett skjortene til moods of norway, men lyse blåfarge til grå dress synes jeg skjelden er pent uansett, så sant den ikke er sterk blå. Det kan være stilig! Jeg har jobbet i mange år med dress og skjorter og synes det er så mange som ikke kan matche farger på dress, skjorte og slips! Alle mannfolk skulle hatt en dame ved sin side når de handler inn slikt!

Nå har jeg ikke sett skjortene til moods of norway, men lyse blåfarge til grå dress synes jeg skjelden er pent uansett, så sant den ikke er sterk blå. Det kan være stilig! Jeg har jobbet i mange år med dress og skjorter og synes det er så mange som ikke kan matche farger på dress, skjorte og slips! Alle mannfolk skulle hatt en dame ved sin side når de handler inn slikt!

Takk allesammen. Hvilken lillafarge er det snakk om?

Anonym poster: e8eac9450b8567be0e06ee2643a9271c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...