Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På dag 38 nå, hverken positiv el eller g-test, heller ingen vanlige el-smerter, og ingen mensmurringer. Helvetes møkk som har føkket til hele syklusen min da! Hadde stabile sykluser på 26 dager, og jeg kjente el-smertene godt...men nå, GAH! :angry:

Snakket med min gyn, og hun sa at kom ikke mensen om 2 mnd(!!!!!!) så skulle jeg bare begynne med ny runde pergo helt uten å hatt noen form for blødning(?). :huh: Og dette er jo bare rart, helvete om jeg skal gå å ikke vite når jeg får mens som da blir totalt 100 dager...svarte nå er jeg frustrert og oppgitt!! :angry:

Måtte bare syte litt på en mandags formiddag :wub:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;-) håper mensen kommer snart og at det stabiliserer seg. Pergo gjorde vondt verre her. Fullt lov å syte. Er skikkelig kjipt når sånt skjer.

Skrevet

Neeei, hva skjer da?! Pergoen funket jo som bare pokker jo, du fløy avgårde på en regnbue og så skjer dette? :blink:

Og hva er dette med å vente i 2mnd? Herregud skjønner hun ikke at du allerede har ventet altfor lenge?!

Uff, nei nå ble jeg veldig frustrert og forbannet på dine vegne! Skal du bare gå rundt i en pergotåke da og vente på at mensen en eller annen gang dukker opp!?

Syt i vei Athina, eller så gjør jeg det på dine vegne :P

Skrevet

Pergo gjorde vondt verre her og :( Svineri for de med endo! Først hadde jeg en 2,5 cm flekk med endo på venstre eggstokk. Etter 4 strake sykluser dobbel Pergo var hele eggstokken oppspist og skulle egentlig fjernes! Hadde så vondt at jeg trodde jeg dævva!!

Håper det funker hos deg tross syklustull osv. Noen må jo få valuta for strevet med den hersens Pergotimen og! Stooor klem!

Skrevet

Fikk blødning i dag, hurra! :D Er ikke mensen siden jeg ikke har hatt el, men fikk iallefall bortfallsblødning som de så fint kaller det, så da er man i gang med en ny runde. Men jeg er skeptisk til dette altså, få 'mens' på dag 40, og ikke el, når man begynner på dag 3 på pergo, baff! Skal ta fra dag 5 denne pp, så får vi se om det blir bedre :rolleyes:

Men jeg er skeptisk til denne medisinen ja, og jeg ringte gyn og skal nå ta blodprøve på cd 21-23 for å se om jeg har hatt el. Men dette er jo også bare tull(har lest mye om det på nett), for får jeg sen el på dag 21-23 eller senere eller en dag før ellerno, så vi jo denne prøven være misvisende :blink: På nett leser jeg at denne bp skal taes 7 dager etter positiv el test for å få en indikasjon om man har hatt el eller ikke. Men men, dette er de siste 3 mnd av prøving for min del, tar så altfor mye negativ energi, og etter 4 år er nok helt nok, og da setter jeg inn spiral eller noe så jeg vet med sikkerhet at jeg ikke blir gravid sånn at jeg aldri går der med håpet når det begynner å nærme seg ikm.... har vært mange skuffelser i antall når det er snakk om 4 år, så da slår jeg i bordet og heller bestemmer selv at det ikke skal være en mulighet for det, så får mine andre 2 all min positive energi og kanskje en mamma som er blidere hele tiden :wub:

Ha en flott 1. mai alle sammen :)

Skrevet

Uff. Pergo ødela psyken min, men ble gravid på fjerde doble runde,uten pause. Fikk el dag 24 (!!!). Undrer meg imidlertid over at du skal kjøre på med en runde til med samme dose (dobbel igjen, sant?). "Pergoregelen" er vel slik at om man ikke har fått el av en styrke, så får du de ikke om du prøver gjen eller, da må du opp i styrke. Eller noe.... Lykke til!

Og hurra for blødning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...