Gå til innhold

Da er jeg her igjen... Foreløbig.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du har hatt 3 SA så har du rett på utredning. Og hjelp til å holde på fosteret som eks crinone som er progesteron krem. Progesteron trengs for at ikke livmora støter ut fosteret.

Ikke for seint å begynne nå heller :)

Men uansett, gratulerer så mye og måtte den klore seg fast! :)

Endret av hønemor0408

Når du har hatt 3 SA så har du rett på utredning. Og hjelp til å holde på fosteret som eks crinone som er progesteron krem. Progesteron trengs for at ikke livmora støter ut fosteret.

Ikke for seint å begynne nå heller :)

Men uansett, gratulerer så mye og måtte den klore seg fast! :)

Jeg spurte min gynekolog om dette da jeg at hatt 4-5 sa og han sa at det ble ikke utredet noe så lenge jeg i tillegg også har født levende barn.

herregud for noe tull....selv om du har født levende barn så betyr det ikke at noe kan ha skjedd med deg i ettertid!

Jeg hadde hørt med en annen gyn hadde jeg vært deg...fått en second upinion.

Du kan også be fastlegen din om å ta blodprøver av deg. Sjekk hormonene dine og stoffskifte prøver.

Og få en av legene til å skrive ut crinone. Crinone er ikke skadelig selv om prøvene dine er normale, men det kan gi ett lite boost i livmoren og kan faktisk være helt avgjørene om du beholder eller mister.

Grattis rosablader : )) da satser vi på at du nå er stuck i dette forumet i mange uker og da hopper videre til 2. Trimester . Jeg har bare en ma/ sa bak meg og har ikke tenkt til å oppleve det igjen!! Nervepirrende dager det her frem til ul om et par uker : )) da vil jeg se et lite gjere som slår !!!

• 2 uker senere...

Annonse

Takk takk dere. Jeg er i Spania nå, men når jeg kommer hjem skal jeg bestille legetime :)

Er så rart, jeg føler meg absolutt ikke gravid i det hele tatt. I mitt første svg var jeg rett og slett drit dårlig fra dag en til siste dag. Idag er jeg verken trøtt, kvalm eller noe som helst.. (bank i bordet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...