Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 7 mnd siden i badekar på sykehuset.

ANBEFALES :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil det!!!! men sykehuset har bare ett rom med badekar! typisk at det er opptatt!! krysser fingrene for at jeg får det :)

Skrevet

Jeg også vil anbefale det på det sterkeste! Har akkurat født, gikk fra 3-4 cm til at han var ute på 30 min! Badekaret var livreddende som lindring - og ikke en rift!!

Skrevet

jeg vil det!!!! men sykehuset har bare ett rom med badekar! typisk at det er opptatt!! krysser fingrene for at jeg får det :)

Hadde bare 1 badekar der jeg fødte også. Men gikk fint det :)

Var en veldig god opplevelse :)

Skrevet

Skulle gjerne ha født i badekar, men får ikke lov :( har risikosvangerskap..

Skrevet

Håper jeg får lov til det .-)

Skrevet

Jeg vil også føde i badekar :) !

Skrevet

jeg er jo på overtid så kanskje jeg kan ringe ut å reservere rommet! hehe jeg HAR FØRSTE RETT!!!!! setter meg utenfor å venter om det er opptatt!

Skrevet

jeg er jo på overtid så kanskje jeg kan ringe ut å reservere rommet! hehe jeg HAR FØRSTE RETT!!!!! setter meg utenfor å venter om det er opptatt!

Hahahahaha :)

Skrevet

Hva er krava til å få føde i badekar?

Skrevet

Hørtes herlig ut, får desverre ikke lov til å føde i badekar jeg heller. Pågrunn av farlig fødsel ved førstefødte. Så får sitte i badekar ei stund før evt full åpning. Må ære klargjort for å kunne legges i narkose ved evt komplikasjoner:(

Skrevet

Hva er krava til å få føde i badekar?

er det at du må være frisk å ikke hatt noe komplikasjoner hverken nå eller i andre svangerskap. hode ned, og fødselen starter av seg selv :) ca hehe
Skrevet

Jeg satt lenge i badekar forrrige gang, men ikke helt i mål desverre! Håper det kan gå denne gangen. Noen som vet om det er mulig å komme i badekar ved vannavgang (enten naturlig eller at det tas av jm)?

Skrevet

Planen min var å bruke badekar som smertelindring, og føde i senga. Men fødselen gikk SYKT fort. Så da jordmor sa jeg måtte gå opp NÅ eller bli, så gav jeg F***. Ha ha :) ville ikke røre meg av flekken :)

Skrevet

Håper alt starter av seg selv her da, for jeg vil gjerne i badekar.. Skal på Ahus :)

Skrevet

Jeg satt lenge i badekar forrrige gang, men ikke helt i mål desverre! Håper det kan gå denne gangen. Noen som vet om det er mulig å komme i badekar ved vannavgang (enten naturlig eller at det tas av jm)?

det kan ikke ha gått for lang tid etter vannavgang... ett døgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...