lowe+spire Skrevet 28. april 2013 #1 Del Skrevet 28. april 2013 Har noen et godt tips til en bæresele som kan brukes både ryggen og magen og som i tillegg kan brukes utover på magen. Altså at barnet ikke blir sittende med magen mot min magen, men med rygge mot min mage, slik at han ser utover? Han vil nemlig IKKE sitte med ansiktet mot meg, han vil kun sitte den andre veien slik at han kan følge med på hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiness4life Skrevet 28. april 2013 #2 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg har manduca (?) Og er veldig fornøyd med den. Barnet kan ikke være meg ryggen mot din mage men du kan ha barnet på siden. Da kan barnet se både forover og bakover. Vanskelig å forklare, prøv å finn en instuksjons film på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 29. april 2013 #3 Del Skrevet 29. april 2013 Vi og har manduca, veldig fornøyd med den. Barnet kan sitte på ryggen, hoften og magen (vendt inn mot deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overraskelsen Skrevet 29. april 2013 #4 Del Skrevet 29. april 2013 mange tips her: tettintil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epla Skrevet 29. april 2013 #5 Del Skrevet 29. april 2013 Vi har Stokke sin, My Carrier tror jeg den heter. Den kan brukes både på ryggen og på magen, og barnet kan sitte vendt forover når du bærer (altså med ryggen mot magen din). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 29. april 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 29. april 2013 Takk for svar Da skal jeg sjekke ut både Stokke og Manduca sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 29. april 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 29. april 2013 Vi har Stokke sin, My Carrier tror jeg den heter. Den kan brukes både på ryggen og på magen, og barnet kan sitte vendt forover når du bærer (altså med ryggen mot magen din). Er der fornøyd med denne? Jeg tenker når barnet sitter forovervendt. På bilde så det ut som barnet fikk så rar stilling i beina da ( http://corascorner.wordpress.com/2012/04/02/stokke-mycarrier-3-in-1-carrier-review/ )? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småtingstoregleder Skrevet 29. april 2013 #8 Del Skrevet 29. april 2013 Sjekk meitai. Veldig gode erfaringer med denne for små og store barn. http://smatingstoregleder.blogg.no/1365890406_dagens_anbefaling__me.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epla Skrevet 30. april 2013 #9 Del Skrevet 30. april 2013 Vi har Stokke sin, My Carrier tror jeg den heter. Den kan brukes både på ryggen og på magen, og barnet kan sitte vendt forover når du bærer (altså med ryggen mot magen din). Er der fornøyd med denne? Jeg tenker når barnet sitter forovervendt. På bilde så det ut som barnet fikk så rar stilling i beina da ( http://corascorner.wordpress.com/2012/04/02/stokke-mycarrier-3-in-1-carrier-review/ )? Ja, vi er godt fornøyde med den! God bærekomfort, og junior sitter bra. Har ikke prøvd den på ryggen siden han ikke kan sitte selv ennå, men håper det blir om en måneds tid. Ellers hører jeg mange sverger til Manduca, Ergo eller Beco Butterfly. I disse kan du ikke bære barnet forovervendt på magen, men man bærer i stedet på hofta/ siden. Jeg har også ei venninne som er stor fan av meitai, så det gjelder vel bare å prøve seg frem og finne en som passer for seg og sitt bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fragglene Skrevet 30. april 2013 #10 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg ville ikke valgt noe som baby kan sitte forovervendt i. De sitter ikke, men henger etter skrittet. Eneste alternativene der er baby bjørn eller stokke sin. Prøvde BB når største var baby, holdt ut i 15 min. Etter det er den ikke blitt brukt noe mer. Med manduca kan jeg bære på timesvis og vi har gått flere fjellturer med den. Vi virkelig anbefale manduca, meitai med klips (kjempeenkel i bruk!), beco, ergo eller en annen der baby sitter ordentlig på rumpa og har god støtte. Vi har det meste av bæredingser. Det som blir brukt mest nå når baby er 10 mnd er manduca og meitai klips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg ville ikke valgt noe som baby kan sitte forovervendt i. De sitter ikke, men henger etter skrittet. Eneste alternativene der er baby bjørn eller stokke sin. Prøvde BB når største var baby, holdt ut i 15 min. Etter det er den ikke blitt brukt noe mer. Med manduca kan jeg bære på timesvis og vi har gått flere fjellturer med den. Vi virkelig anbefale manduca, meitai med klips (kjempeenkel i bruk!), beco, ergo eller en annen der baby sitter ordentlig på rumpa og har god støtte. Vi har det meste av bæredingser. Det som blir brukt mest nå når baby er 10 mnd er manduca og meitai klips. Åh, er det ikke lurt det altså? Jeg har sett på den Manduca sin og har veldig lyst å prøve den. Jeg bærer jo ofte min på hofta her hjemme når jeg skal gjøre ting. Jeg har hørt veldig mye bra om både Manduca og Meitai, må nok bare få fingeren ut å prøve hvilken som passer best for oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epla Skrevet 1. mai 2013 #12 Del Skrevet 1. mai 2013 Stokke er noe helt annet enn Baby Bjørn. Barnet sitter mye mer ergonomisk riktig i Stokke sin sele, det henger ikke etter skrittet selv om det sitter forovervendt. Ikke at jeg skal prøve å overbevise deg altså, men det kan jo være greit å vite! Lykke til med bæring uansett hva dere lander på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #13 Del Skrevet 1. mai 2013 Stokke er noe helt annet enn Baby Bjørn. Barnet sitter mye mer ergonomisk riktig i Stokke sin sele, det henger ikke etter skrittet selv om det sitter forovervendt. Ikke at jeg skal prøve å overbevise deg altså, men det kan jo være greit å vite! Lykke til med bæring uansett hva dere lander på Det er godt å høre :-) Jeg har lyst til å prøve både stokke sin og Manduca før jeg bestemmer meg. For i utgangspunktet så synes jeg det hadde vært best om jeg fant en som man kunne bruke forovervendt som barnet satt godt i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentemamma Skrevet 3. mai 2013 #14 Del Skrevet 3. mai 2013 Stokke er noe helt annet enn Baby Bjørn. Barnet sitter mye mer ergonomisk riktig i Stokke sin sele, det henger ikke etter skrittet selv om det sitter forovervendt. Ikke at jeg skal prøve å overbevise deg altså, men det kan jo være greit å vite! Lykke til med bæring uansett hva dere lander på Det er godt å høre :-) Jeg har lyst til å prøve både stokke sin og Manduca før jeg bestemmer meg. For i utgangspunktet så synes jeg det hadde vært best om jeg fant en som man kunne bruke forovervendt som barnet satt godt i.. Tenkte som deg før, at det var viktig at hun satt forover og fikk sett, men etter å ha prøvd ut Ergo virker det som om de har veldig bra utsyn i denne og (og sikkert Manduca mfl også. Er jo ikke sånn at de kun stirrer deg inn i brystet da de ser ut på siden. På ryggen er det jo også "panoramautsikt:) Så ville nok ikke kjøpt sele kun etter den funksjonen. Veldig fornøyd med ergo, men har heller ikke prøvd noe annet enn BB og elastisk sjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolle Skrevet 13. mai 2013 #15 Del Skrevet 13. mai 2013 Skjønner ikke helt hva dere mener med at baby "henger etter skrittet" i Baby Bjørn? Vi har brukt vår mye, har vært veldig fornøyd med den og babyen vår elsker å bli bært i den. Særlig når han får se framover. Men nå er han nesten 12 kilo, og altfor tung til å bære på magen, så vi ser oss også om etter ny bæresele/bæremeis. Noen som vet hva som er best for baby der? Ville tro de sitter bedre i meis enn i sele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 13. mai 2013 #16 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Vi har akkurat bestilt oss Ergobaby bæresele og gleder oss til å prøve den. Kan bære på magen, ryggen og på hoften. Kan brukes til 3-4 år, og er testet for opp til 41 kg! Kommer nok ikke til å bære henne når hun veier så mye, men wow:) Har fra før Moby Wrap bæresjal og Baby Bjørn bæresele. Moby'en har jeg brukt mye fra hun var nyfødt, og er fornøyd med det, men syns det kan bli ganske varmt;) Dessuten litt vrient å stå og knyte et 5 meter langt sjal, når du er ute forskjellige steder, så det er mest brukt hjemme. Mannen min har foretrukket Baby Bjørnen, da den er enkel å ta på. Jeg selv får vondt i skuldrene av å bære i den for lenge. Syns også baby henger litt i den, så er spent på å ta den nye Ergobabyen i bruk. Kjøpt på Vidunderbarn Endret 13. mai 2013 av S_Dreams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foccacia Skrevet 13. mai 2013 #17 Del Skrevet 13. mai 2013 Har vært fornøyd med manduca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #18 Del Skrevet 15. mai 2013 Skjønner ikke helt hva dere mener med at baby "henger etter skrittet" i Baby Bjørn? Vi har brukt vår mye, har vært veldig fornøyd med den og babyen vår elsker å bli bært i den. Særlig når han får se framover. Men nå er han nesten 12 kilo, og altfor tung til å bære på magen, så vi ser oss også om etter ny bæresele/bæremeis. Noen som vet hva som er best for baby der? Ville tro de sitter bedre i meis enn i sele? Jeg lurer også på hva som er best av meis og sele. ..Svigermor har en flott bergans bæremeis som vi kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #19 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg har nå vært å prøvd både stokke og ergobaby (hadde ikke manduca på den aktuelle butikken). Jeg har enda ikke kjøpt noen. Ergobaby synes jeg var vanskelig å få til når jeg skulle ha den på siden (det er det som er mest aktuelt nå) og mini var for liten til å sitte ordentlig når jeg hadde han på ryggen. På magen vil han ikke sitte når han sitter innovervendt. Stokke sin derimot synes jeg egentlig var veldig bra, siden du kan bære forovervendt i den, mage mot mage (når vi eventuelt får en ny baby),+ snu den over på ryggen. MEN så synes jeg den var så sportslig (?) i utseende, og litt sånn kronglete med hemper og glidelåser... Hmm, vanskelig dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppen og lillemor Skrevet 16. mai 2013 #20 Del Skrevet 16. mai 2013 Vi bruker manduca til gutten på 7 måneder.. Bærer han på magen, vendt inn mot oss.. Og han får jo fulgt med like mye på den måten som hvis han satt andre veien (ryggen mot min mage).. Han klarer jo tross alt å snu hodet til begge sider Og han kan enkelt hvile hodet inntil meg hvis han blir trøtt og vil sove Bærer også toåringen på ryggen med samme sele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkel Skrevet 16. mai 2013 #21 Del Skrevet 16. mai 2013 Babybjørn har kommet med en kjempe bra sele!! Kunne ikke blitt mer fornøyd, den har alt man trenger! Søk på babybjørn one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #22 Del Skrevet 18. mai 2013 Babybjørn har kommet med en kjempe bra sele!! Kunne ikke blitt mer fornøyd, den har alt man trenger! Søk på babybjørn one Den ser jo bedre ut enn de bæreselene de har hatt før Gjerne jeg får prøve den også! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppen og lillemor Skrevet 20. mai 2013 #23 Del Skrevet 20. mai 2013 Testet nå i helgen ut manducaen på ryggen med gutten på 7 måneder.. Har bare bært på magen til nå ! Men vi skulle på fjelltur, og det er så mye bedre å bære på ryggen når man skal gå litt langt! Det gikk helt strålende - han koste seg, sov en lur, og jeg ble ikke sliten av næringen i det hele tatt Hadde litt lite kontroll på han bak der, men vi var flere som gikk så det gikk liksom bra likevel Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #24 Del Skrevet 27. mai 2013 Nå har jeg bestilt stokke sin mycarrier fra nettet og venter spent. Valget falt på den fordi jeg følte det var den best passet mine behov, Så får det bare være for det sportslige utseende. Håper den måler opp til forventningene mine Gleder meg til å prøve den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå