Gå til innhold

Vonde kynnere som varer i 5 minutter...

Anbefalte innlegg

Og masse nedpress.. Hva er vitsen i det da liksom??? Er 38+1 i dag, og har liten tro på at noe er på gang.. Men krysser fingrene selvfølgelig.. ;-)

Ikke endrer de seg om jeg beveger meg heller.. Gjør bare vondt og magen holder seg hard leeeeeenge..

Fortsetter under...

Har egentlig aldri merket at kynnerne har endret seg fordi om jeg har bevegd meg tidligere heller.. Kan gdt reise meg fra sofaen og gå inn på kjøkkenet uten at de stopper eller endrer seg.. Men har aldri hatt de så lenge av gangen før.. Og nå har jeg hatt fire slike lange på litt over en time..

Krysser fingrene for at det er noe i gjerde... Om ikke annet enn modning. ;-)

Har iallefall satt fotoappaatet på lading i tilfelle. :-)

Annonse

Mine kynnere har alltid stanset opp de når jeg har beveget meg for så å begynne igjen når jeg har satt meg ned igjen!!

Høres uansett slitsomt ut med 5 minutters kynnere, mine kan vare opptill 2.5 minutt, men da ikke med samme styrke hele tiden :-)

Ja, er ikke spesielt behagelig med så lange nei.. Og det presse på skambeinet på et vis.. Og det stikker nedi høna... Også knetter det inni der... Sikkert noen bånd eller sånn som tøyer på seg.. Siden det ikke kommer noe vann.. ;-) har hørt a det gjerne kommer et knett/ knepp når vannet går.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...