Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle sette eggløsningssprøyta i kveld. Er borte og tok ikke med ekstra sprøytespisser. Var så opptatt av å skulle sette den at jeg glemte å trekke den opp. Satte den inn og tok den ut igjen da det ikke kom noe ut. Kom da på at jeg måtte trekke den opp og siden jeg ikke hadde flere sprøytespisser måtte jeg bruke den samme. Hadde heller ikke noe å desinfesere med.. :( går dette bra tror dere? Uff ble helt skjelven jeg :) og sint på meg selv :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042973-nei-nei-nei-g%C3%A5r-dette-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det :) uttak på tirsdag. Skulle ønske det var i morgen. Lenge å gå sånn og vente. Sist fikk de bare ut ett egg og det ble det ikke noe av så håper inderlig det går bedre denne gangen. Det ser bedre ut hvertfall. Håper det er vår tur nå :)

Annonse

Det går helt sikkert bra! Har liten peiling på eggløsningssprøyter, men er sykepleier :-) Det eneste som kan ha skjedd er at spissen har blitt skitten og dratt med bakterier inn i såret. Da kan du få en liten reaksjon med rødhet, smerte og hevelse. Antagelig skjer ikke dette hvis du var nogenlunde ren på huden og ikke kom borti noe annet med spissen. Lykke til!

Det går så fint så. Jeg har hatt åtte stimuleringsforsøk og bruker i tillegg klexane så har enn del erfaring med sprøyter for å si det sånn. De første forsøkene gjorde jeg alt riktig, vaske hender, desifiser først så sette sprøyte. I de andre forsøkene har jeg ikke brukt desifiseringsgreier og har også brukt/satt noen nåler to ganger. Det har aldri skjedd noe etterpå. Gjør regning med det er fordi det er mine egne bakterier og det tåler jeg tydeligvis godt. Det viktigste var at du fikk i deg medisinen til riktig tid. ykke til med uttaket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...