Nichotine Skrevet 18. september 2013 #51 Skrevet 18. september 2013 (endret) Det er da mye mer oversiktlig med nick? Håpløst å holde orden på en haug med anonymkoder i en tråd/diskusjon. Problemet er som jeg prøvde å få frem tidligere i dag, at så lenge man signerer med nick så blir innlegga lagret så man kan lete i dem.På det viset så gir vi psykoene en gylden mulighet til å finne ut hvem vi er. For all del, jeg kan lyve. Men, føler rett og slett ikke det er rettferdig ovenfor de jeg svarer. Det blir litt på falske premisser da føler jeg... Men, var ikke dere inne på skravla/krangla og planla å finne et nytt forum å emigrere til? Nei, har dere problemer med anonyme på et anonymt forum, anbefaler jeg dere å ta dere en tur på skravla/krangla. Da slipper vi det evigvarende gnålet om anonyme på et anonymforum.Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er ikke det at "vi" har problemer med anonyme på et anonymforum, det er bare det at i hvert fall jeg vil skrive med nick likevel om det også er mulig å skrive anonymt.Så siden du ønsker å gjøre det, må alle andre og?Det blir litt på samme vis som at jeg ikke ønske å skrive med nick, dermed må alle andre og gjøre det. Må bare beklage mammatilnurket, men du er ikke universets midtpunkt...Anonymous poster hash: 217b6...a0f Forstår du virkelig ikke hva jeg skriver?Hva?? Ikke universets midtpunkt, sier du?? Synes at jeg er ganske knusbedårende og fortjener nesegrus beundring av ALLE! I am the Queen of Fucking Everything - kneel for me, minions Beklager mamma til nurket. Du er så klart universets midtpunkt Men, dette kan du gjerne informere Nichtine om. Og presisere at hun er det ikke... (Var hennes kommentar det var myntet på, bommet bare på nicket :/ ) Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er synd du har så store problemer med norsk skriftlig, slik at du ikke forstår hva jeg skriver. Men jeg tror ikke du er en jeg med glede ville møtt slik at jeg fikk fortalt ting med teskje... Leit du har så store problemer med å diskutere uten å prøve å være frekk, du ville nok vært en mye koseligere person. :-) Endret 18. september 2013 av Nichotine
MammantilNurket Skrevet 18. september 2013 #52 Skrevet 18. september 2013 Det er da mye mer oversiktlig med nick? Håpløst å holde orden på en haug med anonymkoder i en tråd/diskusjon. Problemet er som jeg prøvde å få frem tidligere i dag, at så lenge man signerer med nick så blir innlegga lagret så man kan lete i dem. På det viset så gir vi psykoene en gylden mulighet til å finne ut hvem vi er. For all del, jeg kan lyve. Men, føler rett og slett ikke det er rettferdig ovenfor de jeg svarer. Det blir litt på falske premisser da føler jeg... Men, var ikke dere inne på skravla/krangla og planla å finne et nytt forum å emigrere til? Nei, har dere problemer med anonyme på et anonymt forum, anbefaler jeg dere å ta dere en tur på skravla/krangla. Da slipper vi det evigvarende gnålet om anonyme på et anonymforum. Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er ikke det at "vi" har problemer med anonyme på et anonymforum, det er bare det at i hvert fall jeg vil skrive med nick likevel om det også er mulig å skrive anonymt.Så siden du ønsker å gjøre det, må alle andre og? Det blir litt på samme vis som at jeg ikke ønske å skrive med nick, dermed må alle andre og gjøre det. Må bare beklage mammatilnurket, men du er ikke universets midtpunkt... Anonymous poster hash: 217b6...a0f Forstår du virkelig ikke hva jeg skriver?Hva?? Ikke universets midtpunkt, sier du?? Synes at jeg er ganske knusbedårende og fortjener nesegrus beundring av ALLE! I am the Queen of Fucking Everything - kneel for me, minions Beklager mamma til nurket. Du er så klart universets midtpunkt Men, dette kan du gjerne informere Nichtine om. Og presisere at hun er det ikke... (Var hennes kommentar det var myntet på, bommet bare på nicket :/ ) Anonymous poster hash: 217b6...a0f Ble litt krøll med siteringen her - det er faktisk ikke bare-bare å være QOFE
rytme Skrevet 18. september 2013 #53 Skrevet 18. september 2013 haha Jahahahaha, DET er det sannsynlig at blir innført. Når vi snakker om solformørkelsen...Hvis vi anonymbrukere blir enige om at vi vil ha det sånn i vårt forum så det blir det sånn. Du og andre nickbrukere er gjester her og har ikke stemmerett.Anonym poster: 06dc5ad2b7ea321cc6755395c63ad385 Hva med oss som innimellom er anonymbruker og innimellom nickbruker? Har vi stemmerett??
☆☆☆ Skrevet 18. september 2013 #54 Skrevet 18. september 2013 haha Jahahahaha, DET er det sannsynlig at blir innført.Når vi snakker om solformørkelsen... Hvis vi anonymbrukere blir enige om at vi vil ha det sånn i vårt forum så det blir det sånn. Du og andre nickbrukere er gjester her og har ikke stemmerett. Anonym poster: 06dc5ad2b7ea321cc6755395c63ad385 Hva med oss som innimellom er anonymbruker og innimellom nickbruker? Har vi stemmerett?? Neppe, i og med at du tilhører ei ikkje-anerkjent gruppe. Det ser ut til å vere ei utbredt oppfatning at det er vanntette skott mellom nickbrukarar og anonyme her inne.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #55 Skrevet 18. september 2013 Det er da mye mer oversiktlig med nick? Håpløst å holde orden på en haug med anonymkoder i en tråd/diskusjon. Problemet er som jeg prøvde å få frem tidligere i dag, at så lenge man signerer med nick så blir innlegga lagret så man kan lete i dem.På det viset så gir vi psykoene en gylden mulighet til å finne ut hvem vi er. For all del, jeg kan lyve. Men, føler rett og slett ikke det er rettferdig ovenfor de jeg svarer. Det blir litt på falske premisser da føler jeg... Men, var ikke dere inne på skravla/krangla og planla å finne et nytt forum å emigrere til? Nei, har dere problemer med anonyme på et anonymt forum, anbefaler jeg dere å ta dere en tur på skravla/krangla. Da slipper vi det evigvarende gnålet om anonyme på et anonymforum.Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er ikke det at "vi" har problemer med anonyme på et anonymforum, det er bare det at i hvert fall jeg vil skrive med nick likevel om det også er mulig å skrive anonymt.Så siden du ønsker å gjøre det, må alle andre og?Det blir litt på samme vis som at jeg ikke ønske å skrive med nick, dermed må alle andre og gjøre det. Må bare beklage mammatilnurket, men du er ikke universets midtpunkt...Anonymous poster hash: 217b6...a0f Forstår du virkelig ikke hva jeg skriver?Hva?? Ikke universets midtpunkt, sier du?? Synes at jeg er ganske knusbedårende og fortjener nesegrus beundring av ALLE! I am the Queen of Fucking Everything - kneel for me, minions Beklager mamma til nurket. Du er så klart universets midtpunkt Men, dette kan du gjerne informere Nichtine om. Og presisere at hun er det ikke... (Var hennes kommentar det var myntet på, bommet bare på nicket :/ ) Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er synd du har så store problemer med norsk skriftlig, slik at du ikke forstår hva jeg skriver. Men jeg tror ikke du er en jeg med glede ville møtt slik at jeg fikk fortalt ting med teskje... Leit du har så store problemer med å diskutere uten å prøve å være frekk, du ville nok vært en mye koseligere person. :-) For alt det du veit så er vi kanskje bestevenniner Jeg har på ingen måte prøvd å være frekk. Men, når du først starter en tråd der du synest det er negativt at folk er anonym på et anonymforum. For deretter komme inn på denne tråden og sitere mitt innlegg med å presisere at du ønsker å signere med nick så føler jeg det som min fulle rett til å tolke det ditt hen at du har et problem med at folk ønsker å være anonym. Jeg og flere prøvde å fortelle deg årsaken til at vi ønsker å vere anonym i tråden du startet. Jeg har og prøvd å forklare det i denne tråden. Men, du fortsatte like fult å presisere at du vil signere med nick. Ære være deg. Gjør det. Men aksepter våre valg. Du modererte deg etter hvert. Det skal du ha. Men, på et anonymforum så mener jeg likefullt at jeg har all min rett til å signere så mye anonymt som jeg selv ønsker uavhengig av hva du måtte mene. Så den eneste jeg føler har vært ufin er du i din beskrivelse av meg, en person du ikke vet hvem er. Men, jeg skal la vær og synke ned på ditt nivå og kommentere norsk skriftlig Ha en fortsatt fin kveld Anonymous poster hash: 217b6...a0f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #56 Skrevet 18. september 2013 Det er da mye mer oversiktlig med nick? Håpløst å holde orden på en haug med anonymkoder i en tråd/diskusjon. Problemet er som jeg prøvde å få frem tidligere i dag, at så lenge man signerer med nick så blir innlegga lagret så man kan lete i dem. På det viset så gir vi psykoene en gylden mulighet til å finne ut hvem vi er. For all del, jeg kan lyve. Men, føler rett og slett ikke det er rettferdig ovenfor de jeg svarer. Det blir litt på falske premisser da føler jeg... Men, var ikke dere inne på skravla/krangla og planla å finne et nytt forum å emigrere til? Nei, har dere problemer med anonyme på et anonymt forum, anbefaler jeg dere å ta dere en tur på skravla/krangla. Da slipper vi det evigvarende gnålet om anonyme på et anonymforum. Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er ikke det at "vi" har problemer med anonyme på et anonymforum, det er bare det at i hvert fall jeg vil skrive med nick likevel om det også er mulig å skrive anonymt.Så siden du ønsker å gjøre det, må alle andre og? Det blir litt på samme vis som at jeg ikke ønske å skrive med nick, dermed må alle andre og gjøre det. Må bare beklage mammatilnurket, men du er ikke universets midtpunkt... Anonymous poster hash: 217b6...a0f Forstår du virkelig ikke hva jeg skriver?Hva?? Ikke universets midtpunkt, sier du?? Synes at jeg er ganske knusbedårende og fortjener nesegrus beundring av ALLE! I am the Queen of Fucking Everything - kneel for me, minions Beklager mamma til nurket. Du er så klart universets midtpunkt Men, dette kan du gjerne informere Nichtine om. Og presisere at hun er det ikke... (Var hennes kommentar det var myntet på, bommet bare på nicket :/ ) Anonymous poster hash: 217b6...a0f Ble litt krøll med siteringen her - det er faktisk ikke bare-bare å være QOFE Problemet låg nok hos meg De o'store Jeg får legge skylda på at jeg har problemer med å forstå norsk skriftelig Anonymous poster hash: 217b6...a0f
Rivjernet Skrevet 18. september 2013 #57 Skrevet 18. september 2013 Er lei av nickbrukere som driver å hetser anonymbrukere *i Anonymforum*. Det er som å gå på besøk til naboen og bæsje i sofaen. Foreslår at vi forbyr nickbrukere i Anonymforum. De får heller holde på i Nickforum med kveruleringen sin.Det er visse nickbrukere som gjør aller mest for å forpeste stemningen her. Skal ikke nevne navn, men det har noe med alkaliske stoffer å gjøre. Anonym poster: 06dc5ad2b7ea321cc6755395c63ad385 Så diskret av deg, du..No er det vel slik at dei aller fleste anonyme kjem greit overeins med dei aller fleste med nick. Einaste gongane anonymitet blir "slått ned på" er vel når ein går til angrep på andre utan å ha guts til å vise nicket sitt. Innlegget ditt her er jo eit fint eksempel på slik atferd.. Jeg bruker kun anonymknappen her inne pga når jeg legger ut innlegg. Så blir jeg hetsa pga skrivefeil. Anonym knappen kan ein Nick bruke vist ein vil hetse. Anonymous poster hash: 3a295...820 Tror jeg skal skifte navn til Nick!
Nichotine Skrevet 18. september 2013 #58 Skrevet 18. september 2013 Det er da mye mer oversiktlig med nick? Håpløst å holde orden på en haug med anonymkoder i en tråd/diskusjon. Problemet er som jeg prøvde å få frem tidligere i dag, at så lenge man signerer med nick så blir innlegga lagret så man kan lete i dem.På det viset så gir vi psykoene en gylden mulighet til å finne ut hvem vi er. For all del, jeg kan lyve. Men, føler rett og slett ikke det er rettferdig ovenfor de jeg svarer. Det blir litt på falske premisser da føler jeg... Men, var ikke dere inne på skravla/krangla og planla å finne et nytt forum å emigrere til? Nei, har dere problemer med anonyme på et anonymt forum, anbefaler jeg dere å ta dere en tur på skravla/krangla. Da slipper vi det evigvarende gnålet om anonyme på et anonymforum.Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er ikke det at "vi" har problemer med anonyme på et anonymforum, det er bare det at i hvert fall jeg vil skrive med nick likevel om det også er mulig å skrive anonymt.Så siden du ønsker å gjøre det, må alle andre og?Det blir litt på samme vis som at jeg ikke ønske å skrive med nick, dermed må alle andre og gjøre det. Må bare beklage mammatilnurket, men du er ikke universets midtpunkt...Anonymous poster hash: 217b6...a0f Forstår du virkelig ikke hva jeg skriver?Hva?? Ikke universets midtpunkt, sier du?? Synes at jeg er ganske knusbedårende og fortjener nesegrus beundring av ALLE! I am the Queen of Fucking Everything - kneel for me, minions Beklager mamma til nurket. Du er så klart universets midtpunkt Men, dette kan du gjerne informere Nichtine om. Og presisere at hun er det ikke... (Var hennes kommentar det var myntet på, bommet bare på nicket :/ ) Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er synd du har så store problemer med norsk skriftlig, slik at du ikke forstår hva jeg skriver. Men jeg tror ikke du er en jeg med glede ville møtt slik at jeg fikk fortalt ting med teskje... Leit du har så store problemer med å diskutere uten å prøve å være frekk, du ville nok vært en mye koseligere person. :-) For alt det du veit så er vi kanskje bestevenniner Jeg har på ingen måte prøvd å være frekk. Men, når du først starter en tråd der du synest det er negativt at folk er anonym på et anonymforum. For deretter komme inn på denne tråden og sitere mitt innlegg med å presisere at du ønsker å signere med nick så føler jeg det som min fulle rett til å tolke det ditt hen at du har et problem med at folk ønsker å være anonym. Jeg og flere prøvde å fortelle deg årsaken til at vi ønsker å vere anonym i tråden du startet. Jeg har og prøvd å forklare det i denne tråden. Men, du fortsatte like fult å presisere at du vil signere med nick. Ære være deg. Gjør det. Men aksepter våre valg. Du modererte deg etter hvert. Det skal du ha. Men, på et anonymforum så mener jeg likefullt at jeg har all min rett til å signere så mye anonymt som jeg selv ønsker uavhengig av hva du måtte mene. Så den eneste jeg føler har vært ufin er du i din beskrivelse av meg, en person du ikke vet hvem er. Men, jeg skal la vær og synke ned på ditt nivå og kommentere norsk skriftlig Ha en fortsatt fin kveld Anonymous poster hash: 217b6...a0f Ja, nå var du mer hyggelig. Jeg kjenner deg ikke, men skriver at utfra måten du (om det er bare deg vet jeg ikke) har skrevet på har du ikke virket som en hyggelig person. Så nå ville jeg svare med samme mynt. Jeg håper du etterhvert vil forstå at det jeg har skrevet hele tiden er at jeg aksepterer alle, både anonyme og de med nick. Og mener begge skal være velkommen på ANONYMforum. Jeg har prøvd å få det frem ved å skrive på forskjellige måter. Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å la være å lese mellom linjene, og tro jeg mener noe annet!
Gjest meg mamma? Skrevet 18. september 2013 #59 Skrevet 18. september 2013 Om lilla gorilla forbys her i fra vil flere med nick utestenges her i fra vil jeg og mange flere miste en utrolig hjertego støtte i tunge tider <3 Anonymous poster hash: d3e08...270 Hvorfor skal lilla gorilla utestenges, noe jeg ikke har fått med meg?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #60 Skrevet 18. september 2013 Om lilla gorilla forbys her i fra vil flere med nick utestenges her i fra vil jeg og mange flere miste en utrolig hjertego støtte i tunge tider <3 Anonymous poster hash: d3e08...270 Hvorfor skal lilla gorilla utestenges, noe jeg ikke har fått med meg? jeg skrev kanskje litt utydelig . det jo d jeg ønsker IKKE skal skje for hun er et herlig menneske med flere gode råd. Anonymous poster hash: d3e08...270
Gjest meg mamma? Skrevet 18. september 2013 #61 Skrevet 18. september 2013 Om lilla gorilla forbys her i fra vil flere med nick utestenges her i fra vil jeg og mange flere miste en utrolig hjertego støtte i tunge tider <3 Anonymous poster hash: d3e08...270 Hvorfor skal lilla gorilla utestenges, noe jeg ikke har fått med meg?jeg skrev kanskje litt utydelig . det jo d jeg ønsker IKKE skal skje for hun er et herlig menneske med flere gode råd. Anonymous poster hash: d3e08...270 Mulig jeg er litt treg, men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du er redd for at hun skal utestenges?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #62 Skrevet 18. september 2013 Det er da mye mer oversiktlig med nick? Håpløst å holde orden på en haug med anonymkoder i en tråd/diskusjon. Problemet er som jeg prøvde å få frem tidligere i dag, at så lenge man signerer med nick så blir innlegga lagret så man kan lete i dem.På det viset så gir vi psykoene en gylden mulighet til å finne ut hvem vi er. For all del, jeg kan lyve. Men, føler rett og slett ikke det er rettferdig ovenfor de jeg svarer. Det blir litt på falske premisser da føler jeg... Men, var ikke dere inne på skravla/krangla og planla å finne et nytt forum å emigrere til? Nei, har dere problemer med anonyme på et anonymt forum, anbefaler jeg dere å ta dere en tur på skravla/krangla. Da slipper vi det evigvarende gnålet om anonyme på et anonymforum.Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er ikke det at "vi" har problemer med anonyme på et anonymforum, det er bare det at i hvert fall jeg vil skrive med nick likevel om det også er mulig å skrive anonymt.Så siden du ønsker å gjøre det, må alle andre og?Det blir litt på samme vis som at jeg ikke ønske å skrive med nick, dermed må alle andre og gjøre det. Må bare beklage mammatilnurket, men du er ikke universets midtpunkt...Anonymous poster hash: 217b6...a0f Forstår du virkelig ikke hva jeg skriver?Hva?? Ikke universets midtpunkt, sier du?? Synes at jeg er ganske knusbedårende og fortjener nesegrus beundring av ALLE! I am the Queen of Fucking Everything - kneel for me, minions Beklager mamma til nurket. Du er så klart universets midtpunkt Men, dette kan du gjerne informere Nichtine om. Og presisere at hun er det ikke... (Var hennes kommentar det var myntet på, bommet bare på nicket :/ ) Anonymous poster hash: 217b6...a0f Det er synd du har så store problemer med norsk skriftlig, slik at du ikke forstår hva jeg skriver. Men jeg tror ikke du er en jeg med glede ville møtt slik at jeg fikk fortalt ting med teskje... Leit du har så store problemer med å diskutere uten å prøve å være frekk, du ville nok vært en mye koseligere person. :-)For alt det du veit så er vi kanskje bestevenniner Jeg har på ingen måte prøvd å være frekk. Men, når du først starter en tråd der du synest det er negativt at folk er anonym på et anonymforum. For deretter komme inn på denne tråden og sitere mitt innlegg med å presisere at du ønsker å signere med nick så føler jeg det som min fulle rett til å tolke det ditt hen at du har et problem med at folk ønsker å være anonym. Jeg og flere prøvde å fortelle deg årsaken til at vi ønsker å vere anonym i tråden du startet. Jeg har og prøvd å forklare det i denne tråden. Men, du fortsatte like fult å presisere at du vil signere med nick. Ære være deg. Gjør det. Men aksepter våre valg. Du modererte deg etter hvert. Det skal du ha. Men, på et anonymforum så mener jeg likefullt at jeg har all min rett til å signere så mye anonymt som jeg selv ønsker uavhengig av hva du måtte mene. Så den eneste jeg føler har vært ufin er du i din beskrivelse av meg, en person du ikke vet hvem er. Men, jeg skal la vær og synke ned på ditt nivå og kommentere norsk skriftlig Ha en fortsatt fin kveld Anonymous poster hash: 217b6...a0f Ja, nå var du mer hyggelig. Jeg kjenner deg ikke, men skriver at utfra måten du (om det er bare deg vet jeg ikke) har skrevet på har du ikke virket som en hyggelig person. Så nå ville jeg svare med samme mynt. Jeg håper du etterhvert vil forstå at det jeg har skrevet hele tiden er at jeg aksepterer alle, både anonyme og de med nick. Og mener begge skal være velkommen på ANONYMforum. Jeg har prøvd å få det frem ved å skrive på forskjellige måter. Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å la være å lese mellom linjene, og tro jeg mener noe annet! Forstår fortsatt ikke hva jeg har skrevet som har vært så frekt? Kanskje du kan utdype dette litt mer? Når det gjelder å ikke lese mellom linjene men ta det du skriver for de det er så bør du kanskje lese igjennom det du har skrevet selv. Hvis ikke vi skal tolke så blir flere av innlegga på det viset jeg argumenterer mot. Men, for å sitere deg så skjønner ikke jeg norsk skriftelig... Anonymous poster hash: 217b6...a0f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #63 Skrevet 19. september 2013 Om lilla gorilla forbys her i fra vil flere med nick utestenges her i fra vil jeg og mange flere miste en utrolig hjertego støtte i tunge tider <3 Anonymous poster hash: d3e08...270 Hvorfor skal lilla gorilla utestenges, noe jeg ikke har fått med meg?jeg skrev kanskje litt utydelig . det jo d jeg ønsker IKKE skal skje for hun er et herlig menneske med flere gode råd. Anonymous poster hash: d3e08...270 Mulig jeg er litt treg, men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du er redd for at hun skal utestenges? Mulig hun mener att om nickbrukerne skal forbyes eller stenges ute herifra vil fex lille gorilla forsvinne siden hun skriver m nick? Jeg syns uansett alle skal få velge selv, selv vil jeg være anonym men synes det et kjekt å lese ting fra nick og. Anonymous poster hash: 24344...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå