Gå til innhold

Et lite tips ved en evnentuell ny oppgradering

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!

Hei,

Neste gang dere skal oppgradere/forandre på designen hadde det da kanskje vært mulig å sette knappen for "Logg ut" et annet sted?

Nå står den ved siden av varslene, og hvis jeg er her på mobilen kommer ofte mine klumpete fingre borti den i stedet for varslene. Så jeg må logge inn på nytt hele tiden.

Kanskje ikke det helt store problemet for de med pianofingre, men for oss med pølsefingre fungerer det dårlig :P

Fortsetter under...

Hei Kira.

Vet du, det har jeg aldri tenkt på en gang. Ikke fått kommentarer på det heller.

Men takk for at du sier i fra. Får nok ikke gjort noe med det akkurat nå, men hadde det hjulpet å bytte om varsler og meldinger, slik at det er meldinger som står nærmest logg ut-knappen?

Hei Kira.

Vet du, det har jeg aldri tenkt på en gang. Ikke fått kommentarer på det heller.

Men takk for at du sier i fra. Får nok ikke gjort noe med det akkurat nå, men hadde det hjulpet å bytte om varsler og meldinger, slik at det er meldinger som står nærmest logg ut-knappen?

Hadde i alle fall hjelpt oss som ikkje får meldingar ;)
Gjest Kira bjeffer!

Hei Kira.

Skjønner godt at dere ikke får gjort noe med det nå, og det hadde absolutt hjulpet å bytte om på varsler og meldinger. Man får som regel mange flere varsler enn meldinger (ihvertfall får jeg det).

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...