Gå til innhold

Hvordan bli kvitt neglesopp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne er litt gammel, men bra :)

http://tidsskriftet.no/article/271538/

Altså, hvis du har kun en liten og overflatisk soppinfeksjon kan spesialneglelakk kanskje virke, men hvis ikke må du ha systemisk behandling....og det tar tid.... så spørsmålet er om det er så mye at det er vits å behandle!

Anonym poster: 74e76a614f929bb424f0a0e99eefc3b1

Annonse

Går det ubehandlet blir det bare verre og verre. Spres til resten av neglene, kan spres til andre(f.eks i familien) og spres til neglene på fingrene - DET er stygt det!! Så du burde absolutt gå til lege!

Jeg har desverre neglesopp selv, det har gått ubehandlet i mange år... Har prøvd mye skit fra apoteket fordi jeg syns det er flaut å gå til legen med dette. Men det er så forferdelig stygt!! Må ta meg i nakken å gjøre det snart, har lest mye om dette på nettet og å få hjelp hos lege er det vistnok det eneste som hjelper skikkelig. Dette er langvarig behandling da.. tar laaang tid å bli kvitt det. Derfor best å ta det med en gang.

Anonym poster: 073d1aa7084025a40ff68cb193705f5b

Det synes ikke på meg, neglene har bare blitt tørre og sprø...

Anonym poster: ef3f87dec2c62e371254312124c999b6

Det trenger ikke være sopp. Dra til legen, han skal ta en en prøve av negelen for å kunne konstantere sopp. Behandlingen er som nevnt tidliger lanvarig og dessuten kostbar. Ca 1000 kr for en kur med soppmiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...