Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det lurer jeg på :P

Tidligere hadde vi lister over hvor folk var i prosessen... som man kunne skrive seg påÆ. er det noen som husker disse, eller har jeg bare vært her ALT FOR LENGE?

savner det å kunnse hvordan folk ligger an i sprøytestikk, hvem som er blitt gravide, hvem som har pause osv...

noen andre som husker disse listene, og klarer å utforme det jeg etterspør? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hei! Puma er en racer på slike lister vel? ;) Kanskje hun leser denne tråden og kan opprette en?

Skrevet

Hei! Puma er en racer på slike lister vel? ;) Kanskje hun leser denne tråden og kan opprette en?

det hadde vært supert! savner liksom en oversikt over hvordan alle har det... :) du husker ikke åssen de listene så ut, du da Lykke?

Gjest Trulte med to små
Skrevet

det hadde vært supert! savner liksom en oversikt over hvordan alle har det... :) du husker ikke åssen de listene så ut, du da Lykke?

Nei, jeg er ikke god på slike lister dessverre! Ellers skulle jeg gjerne ha satt opp en. :)

PUMAAAA!! Hjelp oss!!

Skrevet

Nei, jeg er ikke god på slike lister dessverre! Ellers skulle jeg gjerne ha satt opp en. :)

PUMAAAA!! Hjelp oss!!

^åssen går det med babyen i magen din forresten?

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Takk som spør! Jo, det går bare bra heldigvis! Jenta vokser som hun skal og jeg er "allerede" i uke 29+4 så tiden flyr :)

Veldig rart å tenke på at jeg er kommet hit, det er nesten så jeg ikke kan tro at jeg skal bli mamma til sommeren.

Jeg tenker på deg og håper det blir din tur også snart! Har dere pause fra prøving enda eller?

Skrevet

oi.. snart 30 uker! wow! det har gått fort :P (ihvertfall for meg)

sender henvisning til aleris nå.. så får vi se når vi får kommet igang igjen :) er forsiktig optimist nå :) og det er litt godt å kjenne på optimismen også :)

masse lykke til med forhenværende fødsel da :) det går sikkert like fort til at du sitter med snuppa i armene nå :)

Skrevet

PUMAAAA!! Hjelp oss!!

Hello ladies! :)

Er ikke mye til ekspert jeg altså, men nå har jeg opprettet et utkast til ovetsiktsliste, helt enkel. Endre den gjerne. :)

Skrevet

der var du jo :P Ikke helt i dvale av svangerskapet skjønner jeg :D

Liker lista :) kanskje vi kan få Elin til å la det være "sticky-tråd" så slipper vi å dytte den så mye :D

Gjest Trulte med to små
Skrevet

oi.. snart 30 uker! wow! det har gått fort :P (ihvertfall for meg)

sender henvisning til aleris nå.. så får vi se når vi får kommet igang igjen :) er forsiktig optimist nå :) og det er litt godt å kjenne på optimismen også :)

masse lykke til med forhenværende fødsel da :) det går sikkert like fort til at du sitter med snuppa i armene nå :)

Da må dere ha masse lykke til på Aleris og da satser vi på at det klaffer for dere!!

Det er godt du kjenner litt på optimismen igjen for det betyr nok at du er klar for ny runde og klar for å lykkes!

Jeg skal sende gode tanker og krysse fingrene for deg :)

Jeg gleder meg til snuppa vår kommer ja og det er rart å tenke på at om noen mnd så sitter jeg her og ammer, istedenfor å sitte oppe på svarte natta pga søvnproblemer ;)

Noe å se frem til :)

Skrevet

Hei, Adine :-)

Ville bare si at jeg håper det ordner seg for dere snart! Mine første to graviditeter kom hos Aleris - vi satser på det samme for deg!

Klem

Skrevet

dere er så nydelige jenter :) får håpe jeg får beholde og, når jeg blir gravid :) For det skal jeg bli! har trua!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...