Gå til innhold

Dere som kjøper filtermalt kaffetrakterkaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke kjøper dere?

Anonym poster: 173dbbc55922e1ea47b3011a76e2a8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Raud eller blå Coop, Friele frokost eller Evergood.

Taklar ikkje dårleg kaffi (sanning med modifikasjonar, no tek eg til takke med koffeinfri pulverkaffi. Men forbruket har gått kraftig ned av den grunn.).

Skrevet

evergood, ali eller friele.

Skrevet

Kjøper alltid i spesialforretninger/kaffebarer. Stort sett sør-amerikanske typer :)

Skrevet

Kun Ali kaffe her :) Kan også drikke evergood, men er ikke det samme .

Anonym poster: b83c2cac86c141319b1c54a9264ef93b

Skrevet

friele og evergood.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Fairtrade fra Friele.

Skrevet

Kjøper alt unntatt cirkel og de andre billigmerkene. Det er virkelig vond kaffe. Tror likevel det oftest er Friele som havner i handlekurven.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Det som er billigst og drikkende, bortsett fra cirkel. Rema- kaffen som regel. Nå har jeg kjøpt noen Kjeldsberg for tre for to på Rema, samt en haug med Rød coop på Coop x- tra. Der er det 10 kr. Pakken nå.

Har jeg gjester eller selskap, kjøper jeg mørkbrent feks noir fra Friele.

Drikker mye kaffe, blir veldig dyrt om jeg skal meske meg hver dag ;)

Skrevet

Som oftest Friele frokostkaffe, jeg bor da i Bæærgen :))

Ikke glem å skylle filteret med kaldt vann før du putter kaffen i og trakter..... Tar bort den kjemiske smaken i papiret. Bare et tips til de som ikke allerede gjør det. :)

Anonym poster: ea4245af239ac6db4d31f2dd414d9eed

Skrevet

Etter en mnd med prøving av de fleste merker kom vi frem til friele frokostkaffe er den beste. Så har holdt oss til den siden :) Evergood funker også i nøden ;)

Anonym poster: a8d8b4a0aac6d90442d7cb1f6f1da5be

Skrevet

Friele frokostkaffe

Anonym poster: 0101d7c2b8cdefcb62096899a5b4b986

Skrevet

Friele frokostkaffe:-)

Jeg fordrar ikke gul Coop kaffe, den er direkte vemmelig :-/

Skrevet

Som regel gul Coop eller Coops x-tra kaffe. Fairtrade til Coop når den er å få. Mulig jeg har dårlig smak, men hver gang jeg slår på tromma med spesialblanding fra en eller annen spesialbutikk, blir jeg skuffa. Synes ikke evergood er noe spesielt god heller, men genialt oppskrytt med "dyrere for smakens skyld"

Skrevet

Kjøper som regel det som er av fairtrade-kaffe på butikken. Syns de er best på smak. Hender en sjelden gang jeg kjøper Noir, om jeg har lyst på litt forandring.

Skrevet

Zoega gul :-) ingen over og ingen ved siden :-) den er rett og slett fantastisk,om du bryr deg om smaken ;-)

Anonym poster: fbdd547e292809124b608d7ed7eac9b6

Skrevet

Den svarte til Friele (Noir er det vel) eller den mørkbrente fra coop (mener det er den røde). Hender at vi kjøper den vanlige frokostkaffen fra Friele også, men det er ikke så ofte.

Anonym poster: 158a2f3b873cabf2c61cc9515f9ae133

Skrevet

Lôfbergs lilla. Fantastisk god svensk kaffe, og ofte selger dei den på Europris til 25 kr. halvkiloen. Slikt kan ein like!

Skrevet

Mørkbrent Ali. Ikke det at jeg drikker kaffe, den uvanen har jeg ikke, men mannen sier at den er god.

Skrevet

Som bergenser, så er det vel min plikt å drikke Friele, så da gjør jeg det :-)

Skrevet

Friele frokostkaffe eller friele fairtrade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...