Gå til innhold

Sparker av seg dyna

Anbefalte innlegg

3åringen min sparker av seg dyna sikkert 100 gang pr. natt. Jeg er inne hos henne mange ganger for å legge på henne igjen, men det tar ikke lang tid så er den sparket av igjen. hun er urolig på natten. Våkner ikke, men roterer rundt og snakker i søvne. :D

Jeg har prøvd å ha vinduet åpent for at det skal bli kjørligere, men det hjelper ikke. Jeg har prøvd å la vær å teppe om henne, men da våkner hun og roper på meg fordi hun er kald! :wacko:

Når lærte deres barn å teppe om seg selv i søvne? Skal jeg gå slik på natten til hun er konfirmant eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042795-sparker-av-seg-dyna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta på henne en pysj som er varm nok og slutt å bry deg om dyna er på eller ikke ;-)

Tja... Jeg her ikke helt hjerte til det heller. Hun har ingen ull-pysjer så da føler jeg ikke det er varmt nok. Vil jo ikke hun skal bli syk heller. Går det ikke an å lære henne dette på noe vis da?

Nei, det tror jeg ikke. Så lenge hun ikke våkner har hun det nok bra. Her sover 1-åringen i bomullspysj og ligger vel mesteparten av natta uten dyne. Våkner ikke. 4-åringen har klart å dra over dyna selv siden han var ca 2 år. De blir nok ikke syke av å ligge uten dyne. De kan jo være varme for det ;-)

Nei, det tror jeg ikke. Så lenge hun ikke våkner har hun det nok bra. Her sover 1-åringen i bomullspysj og ligger vel mesteparten av natta uten dyne. Våkner ikke. 4-åringen har klart å dra over dyna selv siden han var ca 2 år. De blir nok ikke syke av å ligge uten dyne. De kan jo være varme for det ;-)

joda, du har kanskje rett. Jeg er så frossen selv så jeg vil jo ikke at hun skal fryse heller.

• 2 uker senere...

det er jo bare å kjøpe en ull pusj da.. min har alltid sovet oppå dyna, så kler ham etter forholdene. men nå sover han i vanlig pysj. er inne å kjenner på føttene hans av og til. er en fin indikator: er føttene varme, er han varm ellers også. og de er faktsik alltid varme.

Annonse

det er jo bare å kjøpe en ull pusj da.. min har alltid sovet oppå dyna, så kler ham etter forholdene. men nå sover han i vanlig pysj. er inne å kjenner på føttene hans av og til. er en fin indikator: er føttene varme, er han varm ellers også. og de er faktsik alltid varme.

Hun er ikke alltid varm her nei. Har på henne sokker, men det hender hun våkner fordi hun er kald.

• 4 uker senere...

Hvis du er redd hun skal fryse og det er forstyrrende for deg så kan du jo kjøpe en sovepose til innebruk. Noen av de er jo laget for sommertemperaturer og du justerer det de har under ut fra temperaturen i rommet. f.eks sånne som de selger her: http://gro.co.uk. Trodde noen solgte dem i Norge også, men det ser kanskje ikke sånn ut, men det finnes vel alternativer hvis man ikke vil bestille.. :)

Hvis du er redd hun skal fryse og det er forstyrrende for deg så kan du jo kjøpe en sovepose til innebruk. Noen av de er jo laget for sommertemperaturer og du justerer det de har under ut fra temperaturen i rommet. f.eks sånne som de selger her: http://gro.co.uk. Trodde noen solgte dem i Norge også, men det ser kanskje ikke sånn ut, men det finnes vel alternativer hvis man ikke vil bestille.. :)

Det skal jeg sjekke ut!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...