Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 7 mnd nå. Sprinkelsengen er hevet til det øverste.

Men han begynner nå å henge på sprinklene. Er så redd for at han plutselig finner ut av hvordan han drar seg opp.

Hva er deres erfaringer?

Skrevet

Vi senket vel da de var rundt seks mnd. Sikkert like greit å gjøre det nå, før han plutselig er på vei over kanten! :)

Skrevet

Førstemann var tidlig med å dra seg opp i sengen, han var 7,5 mnd når han stod på kne i sengen, da vi hadde senket sengen når han var 7 mnd og han begynte og henge på sprinklene.

minstemann er 8 mnd og tre uker nå og er enda ikke begynt og dra seg opp etter ting, men han også henger på lekekassen ol. Vi senket sengen hans rundt 8 mnd.

Skrevet

Bytta frå vogge til sprinkelseng ved 8 mnd, så hadde bunnen på nederste frå byrjinga av.

Skrevet

Takk for svar jenter. Da ber jeg mannen senke sengen.

Redd det skal skje noe når jeg sover

Skrevet

Vi senket sengen ved 5 mnd. Tenkte hun kunne venne seg til det også ;)

Skrevet

Jeg senker den nå snart, han er 7 mnd og lærer nok snart å sette seg opp selv og reise seg :-)

Skrevet

Han var 5 1/2 mnd da vi senket senga. Tørte ikke ha den på øverste lenger...

Skrevet

Senket den heelt ned i forrige uke. Mini er 7,5 mnd og reiser seg opp på to bein overalt, også i senga. Før det hadde vi den i det mellomste hakket, men fant ut at det ble for farlig:-)

Skrevet

Senket den når hun viste tegn til å dra seg opp ved hjelp av sprinklene :)

Skrevet

Flyttet gutten over når han var 6 mnd og satte den i midterste hullet med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...