Gå til innhold

Redd nå, vet klinikken hva de gjør?

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Er overstinulert, de så det før helgen. Men fortsatte ny kontoll mandag. De vil ikke sette ovitrelle, men ta ut eggene og fryse de og gi meg noen doser syrinela for å stoppe overstimuleringen. Nå er magen enorm og vond, vekten øker og væske samler seg. Er redd nå! Vært gjennom det før, alvorlig overstimulert og er ikke klar for det igjen . Håper de vet hva de gjør.........

Fortsetter under...

Gjest Gullebolle

Det går etter forholdene greit. Var på ny kontroll i dag, 50 eggposer, ca 30 som var modne. resten var 13/14mm, så her er det fullt i magen! Uttak på onsdag. Har endel væske i buken nå, og litt tungpusten og såklart en enorm og stinn mage, men ellers ok. Håper bare jeg kommer meg gjennom uttaket. Ingen flere hormoner nå heldigvis:-)

Hei,

50 eggposer! Det er nok til et helt fotballlag! 30 som er modne og mange flere mindre. Hjelpe meg, du får en hel tank for deg selv med frosne embryoer.

Godt å høre du ikke må ta flere hormoner nå. Stakkars deg magen må være stor som en ballong!

Uttaket kommer til å gå greit noe annet alternativ er det ikke rett og slett. Be om mer smertestillende om du trenger det. Ikke noen vits i å leke superhelt heller. Masse lykke til med gigantinnhøstingen av eggfollikler

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...