Gå til innhold

hvor mye aktivitet i eggstokkene er normalt å kjenne?

Anbefalte innlegg

på hvilken sprøytedag er det normalt at man begynner å kjenne aktivitet i eggstokkene?

er det et dårlig tegn at jeg ikke har kjent noe enda?? kan det bety at det vil bli få egg??

har akkurat satt 5te sprøyta med Puregon i dag (150 IE) nå før første ivf... har hatt flere runder med Puregon tidligere likevel da, men bare en runde på 75 IE og resten har vært 50 IE. kan huske at jeg har kjent aktivitet i eggstokkene, men husker ikke hvor mye og heller ikke når... har fått 2-3,5 eggposer på de dosene der, så det burde jo bli stor produksjon nå når dosen er doblet...

uffda. alt man skal tenke på og bekymre seg over.

setter stor pris på tilbakemeldinger!

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg husker faktisk ikke så mye fra mine to stimuleringer ( ferskforsøk ) men kjente jo at det jobbet litt.

Første gang fikk jeg ut 12 egg og siste gang fikk jeg "kun" 6 egg ut. Siste gang var jeg mye vondere i magen etter uttak og innsett og det syns jeg var rart.

Legen mente det kunne variere fra gang til gang og at det var normalt.

Så om du ikke kjenner så mye så er det ikke sikkert det er et dårlig tegn ;) Masse lykke til!

Jeg har hatt 8 uttak med mellom 4 og 18 eggposer og har aldri kjent noe aktivitet i eggstokkene i stimuleringsperioden. Det kan være individuelt siden jeg aldri har kjent noe mer enn i en vanlig syklus.

åh. interessant Stjernemagnolia! og rart at man ikke skal kjenne noe forskjell mellom 4 og 18. puster letta ut her nå. blir deilig med en kveld og natt uten å tenke så masse på dette. takk! :)

på hvilken sprøytedag er det normalt at man begynner å kjenne aktivitet i eggstokkene?

er det et dårlig tegn at jeg ikke har kjent noe enda?? kan det bety at det vil bli få egg??

har akkurat satt 5te sprøyta med Puregon i dag (150 IE) nå før første ivf... har hatt flere runder med Puregon tidligere likevel da, men bare en runde på 75 IE og resten har vært 50 IE. kan huske at jeg har kjent aktivitet i eggstokkene, men husker ikke hvor mye og heller ikke når... har fått 2-3,5 eggposer på de dosene der, så det burde jo bli stor produksjon nå når dosen er doblet...

uffda. alt man skal tenke på og bekymre seg over.

setter stor pris på tilbakemeldinger!

Helt normalt å kjenne mye etter noen dager, helt normalt å kjenne lite, og helt normalt med alt imellom :-)

Jeg har ikke hatt noe mønster ift hvor mye jeg har kjent og hvor mange eggposer jeg har hatt. Helt tilfeldig. (Jeg har hatt 11 uttak.)

Annonse

11 uttak!? herlighet.. respekt!

kjempe godt å vite dette altså at det virker å være så stor tilfeldig variasjon. blir spennende å se hva resultatet blir. første UL førstkommende torsdag.

tusen takk MK73 ;)

11 uttak!? herlighet.. respekt!

kjempe godt å vite dette altså at det virker å være så stor tilfeldig variasjon. blir spennende å se hva resultatet blir. første UL førstkommende torsdag.

tusen takk MK73 ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...