Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere av symptomer ?? Jeg er 4+2 og trøtt : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 4+6 i dag, jeg e også trøtt, svimmel, kvalm, vondt i puppene, ubehag i magemusklene, og kvalme. Hadde samme plagene så tidlig sist svangerskap også :-)

Skrevet

Trøtt og tung i hodet, gråter for alt, sulten hele tiden(dilla på wok), støl i magen, mensen lignende smerter og ømme bryst. Jeg er 5+0 :D

Skrevet

Puppene mine er ømmere når jeg har mensen enn de er nå ... Er ikke det rart ? Når jeg mista ble puppene endel større og ømmere .. Men når jeg fikk gravid med gutta mine kan jeg ikke huske at puppene forandret seg så veldig ! Da kom bare kvalmen mellom uke 6 og 7

Skrevet

Trøtt, skikkeli trøtt!!:-) ømme bryst, ellers lite.

Skrevet

Sover fryktelig dårlig. Jeg sover vanligvis natta igjennom men de siste dagene har jeg våkna flere ganger, drømt masse og vært supervarm. Ellers lite å kjenne..

4+3

Skrevet

For meg føles det som om jeg akkurat har våknet hele dagen ha ha ... Gjesper vel 1 gang hvert 2. Min omtrent : ))

Skrevet

Foreløpig ingen symptomer utenom kviser og mye tissetrengt.. Men det skal jeg overleve :-) er 4+2 og tipper jeg får jente for var lik med hun eldste.. Det sies jo at jentene stjeler sin skjønnhet fra sin mor har jeg hørt ;) hehe..

Skrevet (endret)

Jeg er 4+4 i dag :)

I ca.1,5 uke nå har jeg vært ekstremt oppblåst, og kjent mensenlignende smerter, men som allikevel ikke kjennes som mensensmerter helt nederst i magen på sidene. Jeg klarer ikke helt å beskrive det. Jeg kjenner det ekstra godt når jeg strekker meg, eller tar noen brå bevegelser. Ellers har jeg også vondt langt nede i ryggen, og sliter med søvnen, selv om jeg er trøtt som bare det.

Puppene min er ømmere en noensinne, men dette har begynt å komme seg litt (ellers er det jeg som begynner å bli vant til det). Jeg har hatt løs mage av og på i noen dager, og det murrer skikkelig i magen. Humørsvingningene er på plass, og straks jeg har hatt et "anfall" så angrer jeg. Hehe.... Jeg gråter da spesielt mye, noe som ikke er typisk meg. Sist men ikke minst har jeg typiske mensenkviser, og har smått begynt å bli småkvalm ved tanken på diverse mat/ting.

Hjelpe meg, plutselig ble dette en hel avhandling :P

Jeg kjenner vel ekstra mye etter symptomer på at jeg faktisk er gravid ettersom jeg fortsatt er i litt "sjokk", og dette tross alt er mitt første svangerskap. Alt er nytt og spennende, og veldig surrealistisk foreløpig.

Endret av JanushaB
Skrevet

Orker mindre mat jeg da ... Men er konstant sugen he he merkelig kombinasjon : ))

Skrevet

Jeg har vært fryktelig trøtt siden uken før positiv test! Ellers er det ikke annet merkbart enn et svingende humør, temperatursvingninger og ofte sulten..!! Så foreløpig går det veldig fint :D * Hurra for det*

Skrevet

Veldig likt sånn jeg føler : ) uka før ikm tenkte jeg at hvis jeg ikke er gravid må jeg være syk !! Trøtt og tung i hodet

Skrevet

4+6 og er nå offisielt kvalm! :unsure:

Skrevet

He he ja : )) her har ikke kvalmen kommet ennå ! 4+6 jeg som deg ! Ble du kvalm først idag ?

Skrevet

Jeg har kjent meg småkvalm i noen dager, men kun når jeg lukter noe som ikke helt faller i smak, eller når jeg tenker på diverse matvarer. I dag derimot våknet jeg kvalm. Jeg trengte verken å lukte eller tenke på noe som helst. Så lenge jeg ikke blir veldig kvalm og begynner å spy, så skal jeg takle dette relativt bra tror jeg :) Får håpe du er en av de heldige som slipper dette symptomet. Er det vanlig å bli kvalm så tidlig i svangerskapet?

Skrevet

Jeg har som sagt spydd meg gjennom to svangerskap før. Da kom den ca 2 uker etter positiv test . Når svangerskapet endte med ma ble jeg aldri skikkelig kvalm. Kun litt brekninger innimellom .så for meg er kvalme et godt tegn, men seff kan det gå bra denne gangen for min del selvom jeg ikke blir kvalm ... Men regner med kvalmen dukker opp i løpet av en drøy uke : ))

Skrevet

Jeg er 5+6 i dag og kjenner heldigvis ikke kvalmen ennå. I de to andre svangerskapene jeg har hatt har kvalmen kommet som et smell i uke 7.. Jeg venter i spenning. Ellers kjenner jeg litt stikking i underlivet, er oppblåst og har veldig ømme brystvorter..

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist svangerskap, og sålangt er ting helt likt som sist,ingen kvalme :) Krysser fingrene for at den holder seg unna, også denne gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...