Gå til innhold

Stram og hard mage

Anbefalte innlegg

Er det flere som har det slik?

Dette kommer spesielt når jeg må tisse, hvis jeg vrir meg raskt, når jeg reiser meg eller bytter stilling etter en stund. Igår startet det da jeg gikk ut av bilen.... Skikkelig ubehagelig. Er ikke sånn jeg husker kynnere fra sist. Virker som en kombinasjon av at baby presser mot huden samtidig med en kynner...

Igår var sparkingen sentrert rundt symfysen også, så da ble det ekstra guffent. Er livredd for å føde tidlig etter å ha mistet tidligere. Blir godt fulgt opp av sykehus etc, men kvier meg for å ringe føden for ekstra sjekk mens det er helg. Mandag kan jeg ringe fødepoliklinikken....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042498-stram-og-hard-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler det høres kjent ut, merker mer til kynnerene denne gangen! Men du, ring føden å hør :) De er vandt til det, og hvis du får ekstra oppfølging allerede burde det gi deg lavere terskel for å ta kontakt med føden! :)

Endret av Portishe

Heldigvis mye bedre idag! Så da venter jeg... Får mye mer kynnere når jeg har sovet dårlig også, hvilket nok var tilfelle igår. En venninne av meg kjente seg veldig igjen i mine beskrivelser, og fikk allikevel beskjed om å hå 20 min tur hver dag....! Har sovet godt i natt og ikke hatt noen kynnere så langt idag....! Takk for svar. Jeg ringer sykehuset om det blir ille igjen...!

Annonse

Eg har det sånn som dere sier, samme hvordan eg beveger meg eller sitter i ro så kommer dette. Min livmorhals gikk ned fra 3cm til 1,5 på det minste. Skal tilbake på sjekk i måren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...