Gå til innhold

Hvor kan jeg med litt fett mage kjøpe bikini/badedrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke direkte overvektig, men fettet er samlet på magen. Har sett på type "kjole" badedrakter, men føler de blir litt for "søte" når jeg er snart 40 år gammel.

Anonym poster: f09c439e0792364279d0783ac02a27d2

Skrevet

Eg er feit og førti, og har handla ein del badetøy på ellos.no. Synes tankini er greit, for då kan ein løfte opp og sole magen når ein har lyst til det. Kjøpte og ei badedrakt med skjørt på. Var litt i stuss på den, men mannen ga to tomlar opp ;)

Skrevet

Eg er bleik og har litt mage, har ikkje snøring på kva eg skal kjøpe. Viss eg er heldig slepp eg tenke på det, her er ikkje for mykje sol.

Anonym poster: 51050fbad109ed256cb5cd9689b5152d

Skrevet

Lindex har en fin modell nå, som holder inne magen. Finner den ikke på nettsiden, men den kommer i blå og svart og har ekstra foring over brystet

Anonym poster: affffc451bb25d338fbf8666a601df3a

Skrevet (endret)

Hvis du liker litt retroinspirerte ting så sjekk ut modcloth.com

Der har de flere bikinier og badedrakter som er perfekte for å skjule litt mage.

Endret av Modesty Blaise.
Skrevet

Ellos, jeg har både skjørtbadedrakt og tankini derfra, selv om jeg er 39 år ;)

Det fine med tankinien er at du kan dra den ned over magen når du bader også kan du rulle den opp og få sol på magen når du ligger flatt på solsengen.

Anonym poster: 0c913cbb6a02b07943ebedfe01437160

Skrevet

Jeg har litt flesk både her og der jeg, men har en helt vanlig bikini kjøpt på en sportsbutikk. Bryr meg fløyten ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...