Hun med alle ungene Skrevet 30. april 2013 Forfatter #26 Skrevet 30. april 2013 Matilda og Vilhelmina passet det mannen likte bedre Matilda og Vilhelmine..ganske irriterende at han alltid mener stikk motsatt enn det jeg gjør
inimini Skrevet 2. mai 2013 #28 Skrevet 2. mai 2013 Har ikke lest gjennom alle forslagene men hva med: Matilda og Eira Matilda og Erika Matilda og Aurora Matilda og Mikaela Matilda og Daniella Matilda og Timea Matilda og Emina Matilda og Alida Likte du noen av disse? Må bare si at det var veldig fine navn du hadde på de andre barna dine:)
Hun med alle ungene Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #29 Skrevet 3. mai 2013 Takk Matilda og Daniella likte faktisk begge to
Cornetta Skrevet 3. mai 2013 #30 Skrevet 3. mai 2013 Matilda og Daniella var en fin kombinasjon som passet til søsknene Ellers syns jeg disse kan være fine sammen: Matilda og Cornelia Matilda og Amelia Matilda og Olivia Matilda og Aurelia Matilda og Othilie/a eller Othelia Må vel bare konkludere med at navn med -ia ending passer med Matilda :-)
Hun med alle ungene Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #31 Skrevet 4. mai 2013 Matilda og Daniella var en fin kombinasjon som passet til søsknene Ellers syns jeg disse kan være fine sammen: Matilda og Cornelia Matilda og Amelia Matilda og Olivia Matilda og Aurelia Matilda og Othilie/a eller Othelia Må vel bare konkludere med at navn med -ia ending passer med Matilda :-) Takk Othilie blir bare mere og mere snakket om,kjempefint navn,som begge liker Jeg elsker Amelia,men ett vennepar har en datter som heter det :/ Jeg liker Cornelia,men ikke mannen...
Hun med alle ungene Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #32 Skrevet 7. mai 2013 Tusen tusen takk til dere som har hjulpet oss! Nå står det om noen få navn til den andre prinsessa vår. Vi har blitt enige om Matilda Hvordan ville dere skrevet det? Jeg har alltid skrevet Matilda uten H jeg,men mannen kom plutselig en dag å lurte på hvordan vi skal stave det.. De det står mellom nå er: Matilda og Vilhelmine Matilda og Othilie Matilda og Daniella Hvilket likte dere best? Gabriella,Maiken,Leonora,Hermine og Emilia/e er også på listen,men favorittene er nok de der oppe Har dere flere forslag er det bare å rope ut!!
inimini Skrevet 7. mai 2013 #33 Skrevet 7. mai 2013 Ville skrevet Matilda uten h! Matilda og Daniella syns jeg var nydelig
♥Nemi♥ Skrevet 7. mai 2013 #34 Skrevet 7. mai 2013 Så fint at dere har blitt enige om ett navn :-) Har bare skumlest, så kommer til å nevne navn som har blitt nevnt før. Jeg er veldig fan av Willemina! Da hadde det jo blitt oppkalling, men alikevel et eget :-) Matilda og Rannva Matilda og Sunniva Matilda og Evina Matilda og Ulrikke Matilda og Daniella Matilda og Synnøve Matilda og Verona Matilda og Serine Matilda og Tonje Matilda og Tomina
Hun med alle ungene Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #35 Skrevet 7. mai 2013 Takk Ja,Matilda og Daniella er veldig fine sammen! Nemi: Ja,veldig greit og ha bestemt et i hvertfall,men håper jo at vi kan klare å bli enige om hva den andre prinsessa skal hete..Når det kommer til Willemina,mener du Wilhelmina? Kjenner en dame som heter Willemine,så kan jo godt hvere at Willemina finnes også Blir nok Vilhelmine,men enkel V,men Vilhelmina er jo fint det også,men mannen er liksom ikke helt der enda Sunniva er så nydelig,bare så synd at nabojenta heter det..Serine er også "tatt" av en venninne. Men tusen takk bare vi som er så kresene
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 12. mai 2013 #36 Skrevet 12. mai 2013 Jeg vet ikke hva som før er foreslått, men Matilda og Ovidia er fine sammen Matilda og Minea Matilda og Felicia Matilda og Sabina Matilda og Adina Matilda og Celia Matilda og Julia Matilda og Natalia Matilda og Emelina Matilda og Isabella Matilda og Ronja Matilda og Sina Noen du likte her?
Hun med alle ungene Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #37 Skrevet 14. mai 2013 Tusen takk! JA,jeg likte mange! Celia,Julia,Minea,Isabella og Sina MEN,vi har noen nabojenter med navna (Sina,Celia og Julia) Isabella heter bestevenninnen til Linnea, Minea liker ikke mannen:/ Hvorfor skal det være så innmarri vanskelig?!
Hun med alle ungene Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #38 Skrevet 14. mai 2013 Vi lander nok på Matilda og Othilie . Ellers så er Daniella/enogså en favoritt hos begge to,så om ingen av dem kler Matilda/Othilie så blir det kanskje Daniella ?! Ihvertfall greit å ha et alternativ om det skulle vise seg at Othilie eller Matilda ikke passer Vi vil også si TUSEN TAKK til alle sammen! Dere har hvert til good hjelp! Så igjen-tusen tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå