Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bim, Dib, men hva med Ditt store barn?

Det kunne vært et suverent forum for barn i alle størrelser over sju år. Her er det så mange som klager over menn som egentlig er forvokste guttunger, og et Stort Barn-forum ville passet utmerket for dem - et sted å ventilere!

Og med det samme: Forum for besteforeldre - altså ikke et bittelite underforum, men et eget forum.

Ikke sant?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042452-forum-for-st%C3%B8rre-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Burde jeg åpne for anonym-muligheten i andre forum også?

Hvis det øker bruken uten å øke møkka kan det jo være en ide. Bare ligg unna DIB Krangle.

Hehe.. Med på den. Var derfor jeg slo det av for en stund siden, fordi det bare ble anonymt over hele linja.

Skal tenke litt på det, blir ikke helt enig med meg selv. :)

Hvis det øker bruken uten å øke møkka kan det jo være en ide. Bare ligg unna DIB Krangle.

Hvis du ønsker mer bruk av flere forum er nok det en god idee.

For mange år siden var det også slik her inne at det var vanlig å legge innleggene to steder, både på det aktuelle underforumet, der temaet kunne bli liggende til diskusjon en stund og på anonym/skravlesiden slik at man kunne få raske svar. Det var egentlig greit.

Anonym poster: 2a2102e9bd217e4cfaa764084fa4d86b

Gjest sug lut

Hvis du ønsker mer bruk av flere forum er nok det en god idee.

For mange år siden var det også slik her inne at det var vanlig å legge innleggene to steder, både på det aktuelle underforumet, der temaet kunne bli liggende til diskusjon en stund og på anonym/skravlesiden slik at man kunne få raske svar. Det var egentlig greit.

Anonym poster: 2a2102e9bd217e4cfaa764084fa4d86b

God ide - kanskje oppfordre til det, underforaene er mer av en institusjonell hukommelse siden omløpshastigheten der er lavere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...