Gå til innhold

Kill me now please!

Anbefalte innlegg

Dette blir et skikkelig klageinnlegg, beklager så mye :)

Jeg har invalidiserende bekkenløsning, og det blir stadig verre. Har en liten en fra før som jeg ikke lenger kan løfte eller leke med (bortsett fra leking som kan gjøres fra sofaen). I dag var jeg hjemme alene med småen i en halvtime og hun klarte selvføgelig og falle ned fra stolen sin. Fikk vondt langt inn i mammahjertet og måtte selvfølgelig sette meg ned på gulvet til henne så jeg kunne ta henne på fanget og trøste henne. Resultatet er at jeg nå ikke kan gå, mannen måtte bære meg opp på badet så jeg fikk gått på do, deretter kle av meg og bære meg til sengs. Jeg har så vondt at sove det får jeg nok iallefall ikke gjort i natt og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er så LEI av å ha vondt hele tiden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042431-kill-me-now-please/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi forstår deg allesammen vil jeg tro. det er ikke gøy å ha det sånn, har heldigvis vært uten de største plagene å storesøster er 8 år... har hele tiden tenkt på at om jeg hadde en mini i huset hadde jeg hatt store problemer, så all ære til deg å de som faktisk gjør det :) vi får trøste oss med at alle våre plager forsvinner om en stund :) de går nok over i andre "plager" men hei, vi kvinner klarer jo ALT :D ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...