Gå til innhold

Flyttevask, pris??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, mitt anbud hadde jeg ikke tenkt på. Takk :)

Ble du oppringt og fikk pris pr telefon da? De måtte ikke komme på befaring vel?

Anonym poster: b74bcb61d322f05fe56da7cf4fec6a77

Var mannen min som ordnet det. Men mener det meste ble avtalt via mail, bare tidspunkt for når de skulle komme ble avtalt på telefon. Det var noen innom på befaring ja og tror vi fikk vite prisen da.(et par år siden nå og jeg var midt i ammetåka, så jeg husker ikke så godt :P )

Anonym poster: fe58585903cb630b92fb01d397ffd8bf

Åh, mitt anbud hadde jeg ikke tenkt på. Takk :)

Ble du oppringt og fikk pris pr telefon da? De måtte ikke komme på befaring vel?

Var mannen min som ordnet det. Men mener det meste ble avtalt via mail, bare tidspunkt for når de skulle komme ble avtalt på telefon. Det var noen innom på befaring ja og tror vi fikk vite prisen da.(et par år siden nå og jeg var midt i ammetåka, så jeg husker ikke så godt :P )

Anonym poster: fe58585903cb630b92fb01d397ffd8bf

Hehe, ammetåka er jeg godt kjent med nå, så skjønner den :P hehe :)

Skal bruke mitt anbud, takk for tipset :)

• 4 år senere...

Annonse

1 hour ago, Kira said:

Reklame og sitater av dette er fjernet fra tråden.

Kira, moderator 

Beklager. Var ikke ment som reklame. Antar det er navn og link til mitt selskap utløste dette. Hovedpoenget mitt var delen om krav til godkjennelse:

Alle som skal tilby renholdstjenester skal være godkjent av Arbeidstilsynet og være listet som "Offentlig godkjent renholdsbedrift" på arbeidstilsynets side. Er de ikke det driver de ulovlig. 

De som er godkjent av arbeidstilsynet må oppfylle kravene til lønn i henhold til tariff, ha forsikring for de ansatte samt oppfylle en rekke andre krav som gjør at renholderne har en trygg og god arbeidshverdag.

Når du skal bestille flyttevask eller annen renholdstjeneste bør du derfor alltid sjekke at den du kjøper fra er listet her: http://www.arbeidstilsynet.no/renholdsregisteret/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...