Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Hvis vi får flere,hva synes dere passer bra til disse navnene?
Giss Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Fredrik, Henrik, Didrik, Konrad, Mathias, Aksel eller Karoline, Nikoline, Amanda, Simone, Rebekka, Ulrikke.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Takk for svar . mange fine her ,men liker ikke Konrad,simone,Rebekka og Ulrikke.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 det var 2 fine navn:) Spesielt Marius:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Syns de fleste navn passer til de to navnene jeg.
Hun med alle ungene Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Kristian,Emil og Philip Kristian, Emil og Theodor Kristian,Emil og Henrik Kristian,Emil og Lukas Kristian ,Emil og Kasper Kristian,Emil og Ludvig Kristian,Emil og Samuel Kristian,Emil og Leah Kristian,Emil og Vilde Kristian,Emil og Hedda Kristian ,Emil og Live Kristian ,Emil og Julia/Julie Kristian,Emil og Celine/Celina Sorry at jeg spørr,men spørr likevel...er du hu som har hver februarprins,chelsafan og alle de der? Hun sine barn het jo Kristian Michael?(om jeg ikke husker helt feil...) og Emil Mathias,i tilleg skriver du veldig likt...hvis ikke du er hun beklager,altså. Ikke noe vondt ment,alle har jo like stor rett til og være her!
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 nei er nok ikke det. disse 2 heter bare Emil og Kristian:). Takk for alle svar,mange fine navn
sommertiara Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Emil, Kristian og Magnus Emil, Kristian og Maria
*Dubsgirl* Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Emil, Kristian og .. Fredrik Markus Jakob Sondre Tobias Mikael Victor Petter Adrian Anders Henrik Håkon Jonas Jonathan Julian Sofie Eline Elise Hanna Linnea Marie Hedda Vilde Thelma Emilie Helene Louise Mina Mathilde Thea Aurora
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 28. april 2013 #12 Skrevet 28. april 2013 Takk for mange fine forslag:). Håper det skjer noe snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå