Gå til innhold

baby som plutselig er livredd folk :(

Anbefalte innlegg

Han nærmer seg 5 mnd nå, og har de siste ukene blitt livredd folk! er vi ute og handler hyler han fra vi kommer på butikken til vi er hjemme, det samme om vi er på besøk. Syns så synd på han! han har vært med meg overalt fra han ble født og er vant til mye mennesker og liv rundt seg.

Selvsagt trøster jeg så godt jeg kan, prøver å gjøre handleturene så forsiktige som mulig. Henting i barnehagen er like ille..

Vet ikke hva jeg skal gjøre! Syns forferdelig synd på han, men handle og hente i barnehage MÅ jeg.

Er det flere som har det slik og har erfaringer å dele? Går det over etter en stund eller må dette "jobbes" med?

Setter pris på om andre vil dele erfaringer rundt dette :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042266-baby-som-plutselig-er-livredd-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst en periode de skal igjennom ;) her også sliter vi litt med å være hos andre enn meg eller pappan. Hun har til og med blitt redd besteforeldrene sine. Tror det skal gå over og har hørt at det er normalt :)

Hvordan reagerer hun da? Minien her blir hysterisk og stopper ikke å grine før vi er hjemme igjen. Eldste var bare litt skeptisk i den alderen, gråt ikke men snudde seg bort osv. Håper virkelig det går over snart!

Det er visst en periode de skal igjennom ;) her også sliter vi litt med å være hos andre enn meg eller pappan. Hun har til og med blitt redd besteforeldrene sine. Tror det skal gå over og har hørt at det er normalt :)

Hvordan reagerer hun da? Minien her blir hysterisk og stopper ikke å grine før vi er hjemme igjen. Eldste var bare litt skeptisk i den alderen, gråt ikke men snudde seg bort osv. Håper virkelig det går over snart!

det er litt opp og ned her, men vi har vært i 2 selskap hvor hun bare har grått hele tiden. Det har vært helt forferdelig og vi hadde ikke lyst til å reise bort noe mer. Hun hyler hos besteforeldrene men roer seg i mine armer. Hun er litt bedre nå. Vi hadde besøk i dag og det gikk fint. Men hun er 6 mnd om noen dager og det er bare jeg og pappan som får holde henne. Ellers blir det sår og hysterisk gråt. Håper det roer seg hos dere snart. Ikke noe gøy når det blir så ille.

det er litt opp og ned her, men vi har vært i 2 selskap hvor hun bare har grått hele tiden. Det har vært helt forferdelig og vi hadde ikke lyst til å reise bort noe mer. Hun hyler hos besteforeldrene men roer seg i mine armer. Hun er litt bedre nå. Vi hadde besøk i dag og det gikk fint. Men hun er 6 mnd om noen dager og det er bare jeg og pappan som får holde henne. Ellers blir det sår og hysterisk gråt. Håper det roer seg hos dere snart. Ikke noe gøy når det blir så ille.

Uff ikke kjekt når det er slikt :( Vi får krysse fingrene for at det blir bedre, trist å se på at babyene er så redde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...