Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har en veldig blid sønn på snart 8 mnd, stort sett blid fra han står opp til han legger seg.

Nå som pappaen har gått ut i perm, er det litt mer gråt, både fordi gutten er litt mammadalt, men også fordi pappaen ikke er like rask til å ta ham opp fra gulvet eller stolen sin hvis han sutrer, fordi han mener han ikke har vondt av å gråte litt.

Jeg er forsåvidt enig, tror ikke han tar skade av litt sutring/gråt, men jeg er liksom redd for at det skal gå utover det gode humøret hans, at han skal bli en mer sutrete unge fordi vi lar ham sutre.

Hva tenker dere om det?

Jeg har hjemmekontor, så jeg hører alt, og har vanskelig for å ikke bry meg når jeg hører han sutrer/gråter, til farens store ergrelse, han mener jeg blander meg alt for mye.

Det har han jo rett i, men jeg får så vondt i magen av å høre den ellers blide gutten sutre og gråte.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144042252-gr%C3%A5t-avler-gr%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er den blideste gutten her og men jeg lar han sutre på gulvet, det gjør faren og.

Har gjort dette hele tiden at han får vente til jeg er ferdig før jeg snur han til ryggen igjen ellers noe slikt. Men ser alltid etter hva han sutrer for, er det noe som er vondt og sånt så går jeg med en gang så klart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...