Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Er det noe poeng? Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 JA!! Der er det helt fantastisk. En plass alle burde dra innom. Var der i sommer som var ena vår var da litt over 4, og hun storkoste seg. Mye spennende for alle aldre. :-)
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Det er HELT perfekt! Teknisk museum er faktisk perfekt uansett alder, og er dessuten en av de få aktivitetene som gir deg noe mer hver gang du er der, uansett hvor gammel du er. Hilsen storbruker i tjue år.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Det er HELT perfekt! Teknisk museum er faktisk perfekt uansett alder, og er dessuten en av de få aktivitetene som gir deg noe mer hver gang du er der, uansett hvor gammel du er. Hilsen storbruker i tjue år. Men det står noe på sidene deres om at det interaktive Vitensenteret bare er åpent tirsdag til fredag. Er ikke det litt av greia med å gå dit? (Må understreke at jeg er helt noldus. Har ikke vært der på sikkert 25 år) http://www.tekniskmuseum.no/besok-oss/besoksinfo-tider-priser-m-m HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Det er HELT perfekt! Teknisk museum er faktisk perfekt uansett alder, og er dessuten en av de få aktivitetene som gir deg noe mer hver gang du er der, uansett hvor gammel du er. Hilsen storbruker i tjue år. Men det står noe på sidene deres om at det interaktive Vitensenteret bare er åpent tirsdag til fredag. Er ikke det litt av greia med å gå dit? (Må understreke at jeg er helt noldus. Har ikke vært der på sikkert 25 år) http://www.tekniskmu...ider-priser-m-m HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5 Det er alltid for mye å se til å være der lenge nok uansett, så jeg tror definitivt ikke poenget bortfaller av den grunn. Du har fortsatt masse utstillinger om alt fra biler og fly via telefoner og data til medisin og oljeindustri. Samt en koselig kafe med gode kaker!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Det er HELT perfekt! Teknisk museum er faktisk perfekt uansett alder, og er dessuten en av de få aktivitetene som gir deg noe mer hver gang du er der, uansett hvor gammel du er. Hilsen storbruker i tjue år. Men det står noe på sidene deres om at det interaktive Vitensenteret bare er åpent tirsdag til fredag. Er ikke det litt av greia med å gå dit? (Må understreke at jeg er helt noldus. Har ikke vært der på sikkert 25 år) http://www.tekniskmu...ider-priser-m-m HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5 Det er alltid for mye å se til å være der lenge nok uansett, så jeg tror definitivt ikke poenget bortfaller av den grunn. Du har fortsatt masse utstillinger om alt fra biler og fly via telefoner og data til medisin og oljeindustri. Samt en koselig kafe med gode kaker! Ok, da prøver vi Lurer litt på hvordan jeg skal selge inn den timen i bil først. "Vi skal til teknisk museum! Juhu!" Høres jo unektelig litt døllt ut i barneører, vil jeg tro HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5
Gjest Siklerotte Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Det står vel bare at Planetariumet er åpent til bestemte tider? Det er bare åpent når det holdes forestillinger uansett. Vitensenteret er jo store deler av museet, så det er åpent i helgene også, ellers hadde de ikke hatt mange besøkende.
ostepop123 Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Vitensenteret er åpent i helgene også. Jeg synes det er en litt kryptisk formulering det som står på hjemmesiden deres: "Aktivitetsprogram i helgene og skoleferiene. Tirsdag til fredag er utstillingene og det interaktive Vitensenteret åpent for publikum." Jeg tror de mener at det KUN er utstillinger og vitensenter tirsdag til fredag, mens i helgen er det aktiviteter i tillegg. Vi er der i allefall stadig vekk, og har aldri opplevd at det har vært stengt - selv om min treåring uansett foretrekker bil- og fly-utstillingen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Det står vel bare at Planetariumet er åpent til bestemte tider? Det er bare åpent når det holdes forestillinger uansett. Vitensenteret er jo store deler av museet, så det er åpent i helgene også, ellers hadde de ikke hatt mange besøkende. Ok, jeg bare tolket det dithen at det er stengt, siden det står: "Tirsdag til fredag er utstillingene og det interaktive vitensenteret åpent for publikum". Ergo stengt i helgen..? HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5
Gjest Siklerotte Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Merkelig, men det er i hvert fall åpent - aldri opplevd at det har vært stengt. I helgene pleier det også å være mye ekstra som skjer, som f.eks. forestilling i Planetariumet, såpebobleshow, diverse andre aktiviteter (f.eks. såpebobleverksted, labyrint i mørket osv.) - dessuten har de en snakkende robot som heter Isak og som titter frem fra tid til annen - han er veldig populær hos min snart fireåring.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Merkelig, men det er i hvert fall åpent - aldri opplevd at det har vært stengt. I helgene pleier det også å være mye ekstra som skjer, som f.eks. forestilling i Planetariumet, såpebobleshow, diverse andre aktiviteter (f.eks. såpebobleverksted, labyrint i mørket osv.) - dessuten har de en snakkende robot som heter Isak og som titter frem fra tid til annen - han er veldig populær hos min snart fireåring. Kult! Gleder meg allerede HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 Det er HELT perfekt! Teknisk museum er faktisk perfekt uansett alder, og er dessuten en av de få aktivitetene som gir deg noe mer hver gang du er der, uansett hvor gammel du er. Hilsen storbruker i tjue år. Men det står noe på sidene deres om at det interaktive Vitensenteret bare er åpent tirsdag til fredag. Er ikke det litt av greia med å gå dit? (Må understreke at jeg er helt noldus. Har ikke vært der på sikkert 25 år) http://www.tekniskmu...ider-priser-m-m HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5 Det er alltid for mye å se til å være der lenge nok uansett, så jeg tror definitivt ikke poenget bortfaller av den grunn. Du har fortsatt masse utstillinger om alt fra biler og fly via telefoner og data til medisin og oljeindustri. Samt en koselig kafe med gode kaker! Ok, da prøver vi Lurer litt på hvordan jeg skal selge inn den timen i bil først. "Vi skal til teknisk museum! Juhu!" Høres jo unektelig litt døllt ut i barneører, vil jeg tro HI Anonym poster: 0a5d88e1f6e5669dc94e8b600235e4e5 Bare si at dere skal til et helt fantastisk spennende sted. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå