Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om navnet Amell?

Gutt/jente?

Utlending?

Ellers?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym sommerbris
Skrevet

Kjenner en bosnisk gutt ved det navnet :). Synes det er kjempe fint guttenavn:),men ikke spesielt norsk nei og tenker nok på et utlandsk barn :)

Skrevet

Fint navn synes jeg :) Liker sånne spesielle navn!

Høres garantert ut som et guttenavn..

Hadde du satt på en i - Ameli, kunne det lett vært jentenavn :)

Skrevet

Jeg tenker umiddelbart guttenavn. Litt uvant. Lurer på hvor han kommer fra.

Skrevet

Hørtes litt ut som "Amen", men jeg fikk litt assosiasjoner til Ariel også. Jeg har aldri hørt Amell før, litt eksotisk men klinger fint :) Hadde ikke visst om det var gutt eller jente om jeg ikke leste det over her da :P

Skrevet

Ser at flest her tenkte "gutt" da de så det, men jeg tenkte "jente". Vet ikke hvorfor, kanskje fordi det minner meg om Ameli(e). Har kanskje en litt "utenlandsk" klang, men jeg kunne like gjerne tenkt meg at foreldrene bare liker litt spesielle navn. Likte det ikke veldig godt selv, men det er bare meg. Helt ok navn som sikkert fungerer fint så lenge foreldrene liker det.

Skrevet

Jeg tenkte automatisk at det var et hjemmesnekret jentenavn.

Skrevet

Hørtes litt ut som "Amen", men jeg fikk litt assosiasjoner til Ariel også. Jeg har aldri hørt Amell før, litt eksotisk men klinger fint :) Hadde ikke visst om det var gutt eller jente om jeg ikke leste det over her da :P

Helt enig!

Skrevet (endret)

Ikke min smak. Jeg tenkte egentlig bare Anmeld. Første ordet som slo meg. Ingen formening om det er gutt elle jentenavn. Ikke et navn i mine ører.

Endret av Scaniabusslastebilmjau
Skrevet

Leste autumatisk Anneli jeg... Amell er helt ukjent, og med mindre du vil ha han stemplet som araber eller adoptert i en fremtidig jobbsøknad, så hadde jeg styrt unna.

Skrevet

Jeg tenkte lamell, sånne biter i persienner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...