Gå til innhold

oioi ønsker svar fort ang testfeil på cb og demontering av test : )

Anbefalte innlegg

Ikm var igår og tok en cb digital til morgen idag som viste en bok dvs testfeil.. kom på at " ahaaa jeg kan jo demontere testen" gjorde derfor det og på strimmelen inne i testen så er det helt tydelig to blå streker ... kaan jeg være gravid?????

Fortsetter under...

Har fått svake doc morris lørdag, men har en mystisk blødning som kommer å går. Vært til hcg måling hos lege i dag siden jeg og føler meg gravid, men er så lenge å vente til ho får svaret fra sykehuset. Men er to tydelige blå streker inne testen min da. Kontrollstreken var sydtråsvak mens teststreken var bred.

Annonse

Tusen takk. Må bare dra i apoteket å kjøpe en annen test kjenner jeg. Ble plutselig litt spennende her. Måtte ut å sjekke strimmelen igjen. Det var en tydelig bred, blå strek der. Kan ikke tro den skulle slå ut dersom det ikke var hcg i kroppen?!?

Spennende :D Jeg hadde kjørt rett på apoteket og kjøpt en digital test!! Hater sånne vanlige tester, med tolkng av streker og hvor sterke de er , om de blir sterkere osv osv... gravid eller ikke gravid er klar tale : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...