Gå til innhold

oioi ønsker svar fort ang testfeil på cb og demontering av test : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm var igår og tok en cb digital til morgen idag som viste en bok dvs testfeil.. kom på at " ahaaa jeg kan jo demontere testen" gjorde derfor det og på strimmelen inne i testen så er det helt tydelig to blå streker ... kaan jeg være gravid?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant vel ut nå at cb digital alltid viser to streker hahaha jaja.... ble spennende her et lite sek

Skrevet

HH80. Hvor fant du info om at CB digital alltid viser to streker? Opplevde samme som deg nå i dag jeg :P

Skrevet

Googla det : ) men nå var jeg gravid da : ) håper du også er det !!!

Skrevet

Har fått svake doc morris lørdag, men har en mystisk blødning som kommer å går. Vært til hcg måling hos lege i dag siden jeg og føler meg gravid, men er så lenge å vente til ho får svaret fra sykehuset. Men er to tydelige blå streker inne testen min da. Kontrollstreken var sydtråsvak mens teststreken var bred.

Skrevet

Opplevde akkurat det samme. To streker inni, og jeg var gravid. Om den alltid viser to streker vet ikke jeg... Spennende! :-)

Lykke til med ny test :-)

Skrevet

Tusen takk. Må bare dra i apoteket å kjøpe en annen test kjenner jeg. Ble plutselig litt spennende her. Måtte ut å sjekke strimmelen igjen. Det var en tydelig bred, blå strek der. Kan ikke tro den skulle slå ut dersom det ikke var hcg i kroppen?!?

Skrevet

Tydelig blå strek var det på min også !! Lykke til : ))

Skrevet

Takk :) Var svak strek på ny doc morris nå i dag. Klarte ikke vente til i morra. Skal prøve ny på morgenurin i morra å se om den blir sterkere :)

Skrevet

Spennende :D Jeg hadde kjørt rett på apoteket og kjøpt en digital test!! Hater sånne vanlige tester, med tolkng av streker og hvor sterke de er , om de blir sterkere osv osv... gravid eller ikke gravid er klar tale : ))

Skrevet

Uff.... Har så lyst å svi av en til, men tør ikke siden jeg enda spotter friskt rødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...