Gå til innhold

Da har jeg født :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen :) han er så skjønn :) ja ble satt igang. Først røska legen å etter en halvtime begynte jeg å få små rier. Kl 17.00 fikk jeg modningspille. 3 cm åpning.. Mye harde rier etter dette. Men ikke helt regelmessige. Kl 00.15 tok d plutselig helt av med rier hvert 30-50 sekunder. Tok seg fort opp i styrke. Og hadde pressetrang hele veien. Kl 01.00 de vannet. Masse vann som kom.hadde bare 4 cm åpning. Litt før kl 02.00 ble jeg satt på drypp. Helt forferdelige rier og jordmor synes jeg pressa så mye at hun måtte sjekke om ungen var på tur ut. Plutselig når jeg sitter på sengekanten med rie kjennes jeg at noe stort er på tur ut. Kjennes ut at jeg sitter på hodet til babyen. Får beskjed om å legge meg ned å jordmor kjenner at hodet er på tur ut. 8 cm åpning så må puste meg gjennom hver rie. Men var fort full åpning og babyen kommer raskt. Ble klippet for ikke å revne. Helt forferdelig fødsel iforhold til sist da d startet selv. Men det er verdt det nå :) lykke til dere andre som venter :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...