Gå til innhold

25 uker og ganske kraftige menssmerter og kynnere

Anbefalte innlegg

...noe å gjøre med dette? Har mye kynnere og menssmerter, og siden jeg i tillegg ble konisert (operert i livmorhalsen) to uker før jeg ble gravid, er jeg 50 % sykmeldt for dette. Men jeg har jo tre barn fra før i barnehagealder, så det er ikke mulig å ta det helt med ro.

I dag har jeg hatt ganske kraftige menssmerter konstant en stund nå, også uavhengig av kynnerne. Er det flere som har det sånn? Tror jeg må ta paracet hvis jeg skal få sove i natt...

Fortsetter under...

Jeg har hatt en god del menssmerter etter jeg bikka uke 20. Flere som har forsikret meg om at det ikke er unormalt eller farlig. Men veldig rart, kommer plutselig, ikke alltid samsvar med mye aktivitet e.l.

Kynnere opplever jeg oftere og oftere (uke 24 nå), spesielt ved "aktivitet" (gåturer, husvask, stress). Så er ikke så rart du kan merke det med jobb, flere barn osv. Fikk tips om å ta magnesium for å holde kynnerne litt i sjakk, vet ikke hvor stor virkning det har hatt, men skader jo ikke å ta de :)

Det var visst ikke bare-bare det der... Måtte ringe føden i går kveld, da det gjorde skikkelig vondt, og måtte inn med en gang. Heldigvis ikke åpning, men de vurderte å legge meg inn til observasjon, men slapp heldigvis. Ble 100 % sykmeldt og skal følges opp med hyppige kontroller og UL på sykehuset. Huff, ble litt redd, uke 25 er aaaltfor tidlig!

Hmm.....nå ble jeg litt bekymra. Jeg har hatt menssmerter en ukes tid nå. Uavhengig av kynnere. Idag morges var det såpass vondt at jeg egentlig ville ta smertestillende, men lot være.

Kanskje jeg må ta en telefon til føden neste gang jeg får smerter. Er i uke 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...