Gå til innhold

Forsøket blir avbrutt, litt lei meg! Heldigvis vil de ta ut eggene...

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle
Skrevet

Da var jeg på ny kontroll i dag, 15 dager på sprøyter.

Har 40 egg som vokser, så da ville ikke Hausken sette eggløsningsprøyte, for da blir jeg nok overstimulert. Men fordelen er at de vil hente ut eggene, befrukte og fryse ned slik at jeg kan sette inn neste syklus. De stopper overstimuleringen med nesespray. Så da håper jeg faktisk en hel haug egg vokser til over helga og ny kontoll på mandag. Største var 14mm, resten mellom 10 og 13 mm.

Litt lei meg over at jeg må vente enda lengre, hadde forsamtale alt i januar, men tok sin tid med litt litt førmedisinering før jeg kunne gå igang med forsøk. Så nå var jeg veeeeldig klar, så kjenner jeg ble litt nedfor over at jeg må vente enda lenger:(

Håper jeg kan få satt inn i Juni!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til- håper du får mange egg som er gode nok til å fryses ned. Jeg har ei jente på straks 3 måneder som kom til på fryseegg :)

Skrevet

full forståelse fra oss alle her inne sikkert mtp at du er lei deg for at du må vente lenger. d er jo d vi alle hater oppi dette, all ventinga. livet blir liksom satt til side, for alt man tenker på er at man venter...

håper d vil gå overraskende fort for deg den neste måneden!! sånn at du plutselig er kommet deg til innsett ;) lykke til!

Skrevet

Så utrolig trist, jeg føler med deg. Får håpe du får mange gode egg på frys:)

Men 40 egg skrev du? Det er jo veldig mye, det var ikke eggposer du mente?

Jeg hadde ca 40 eggposer/10 egg ble tatt ut , og var litt overstimulert. Har aldri lest om så mye som 40 egg før, men om det s skal være så før du sikkert mange fryseforsøk:) lykke til:))

Gjest Gullebolle
Skrevet

Har 40 eggposer ja:-) Litt feilformulering! Men slik det ser ut, vil mange av de modnes. Første forsøk var det samme greiene. Har tidligere hatt egg i alle posene de har tappet, så blir spennende å se. Regner nok med ikke alle blir modne, men hadde vært supert om jeg fikk ut 15 iallefall:-) Har tidligere hatt ut 17, ikke så veldig overstimulert, og 14 første gang, men det var kun på en eggstokk. Så krysser fingrene. Selv om det er rimelig surt å vente enda mer:(

Skrevet

Kjedelig, men som du sier, så er jo det bra at dem tar dem ut! Så er jo ikke hele forsøket helt borkasta ;) Håper dei har grei kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...