Cammy5 Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Hei Da har vi også startet jakten på et befruktet egg. Vi begynte vel egentlig for et par mnd siden, men denne måneden har vi planlagt litt mer med tanke på el osv. Jeg kjøpte meg en Clearblues eggløsningstest og testet hver morning (som det stod på bruksanvisningen) fra dag 7 - 17, de siste dagene to ganger om dagen, problemet er bare at det var ingen som smilte til meg på disse testene... Er det vanlig å ikke få utslag på el-test? Jeg har temmelig regelmessig syklus og vet jeg har hatt el-utflod før. Nå er det en uke til IKM og jeg har hatt et par episoder hvor jeg plutselig har har gått rundt for meg, i tillegg har jeg litt mensenmurring. Jeg vil ikke legge for mye tanker i dette i frykt for å bli skuffet, men det er ikke vanlig at jeg blir svimmel på den måten.
Sidney Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Har flere venninner som aldri fikk positiv EL test, men de har flere ungen alle sammen. Men aner ikke hva som er normalt.. Får håpe gravid testen smiler til deg;)
Cammy5 Skrevet 25. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2013 Det hørtes jo lovende ut Får håpe det er bare kroppen min som ikke vil samarbeide med el-tester da
Cammy5 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2013 Testet negativ på fredag, men tr er ikke kommet enda og symptomene bare fortsetter. Jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, må være syk hvis ikke skal teste igjen i morgen, er veldig spent!
Cammy5 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2013 Negativ test i dag også og fortsatt ingen tr! Har spottet litt brunt de siste dagene, men veldig lite.. Skjønner ingenting så jeg får bare ta d som d kommer, jeg vet jo ikke når jeg hadde åel. Har du fått utslag på el-testen nå?
LillePerlen Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Æsj så kjedelig med negativ test! Men kan jo være du tester for tidlig? Tok EL test til morgen i dag igjen og det kom opp feilmelding !!! Arrgh!! Utrolig irriterende!! Nå har jeg bare en test igjen og tenkte ta den ikveld siden jeg tror EL er i morgen istede for i dag. Men har EL slim, smerter og det som er av tegn. Men vi hadde sex kun mandag og hvis EL er i morgen er vel kanskje håpet ute:(
Cammy5 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2013 Postiv tegn på el-testen gir vel bare beskjed om at el er på vei så om du får positiv resultat i morgen så er det vel ikke forseint, eller? I tillegg så holder det å ha sex annenhver dag så om dere har dere en runde i høyet i dag så holder det
LillePerlen Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 Spørs om vi får mulighet til noe mer, mannen jobber så seint. Kommer hjem når jeg sover:( Men tok en EL test nå, og den var også negativ!! Hva skjer?
Cammy5 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2013 Jeg ble helt forvirret av el-testene.. Gikk gjennom to pakker med cb digital el-test og fikk aldri positivt resultat! Jeg sluttet å teste etter dag 17 eller 18 så det kan være jeg hadde sen el, kanskje du også har det? Hvilken dag er du på da? For min del så er tr ikke kommet pga manglende el og er dermed blitt forskjøvet eller så har jeg hatt sen el og blitt gravid, men uten utslag på hcg-prøvene enda.. Jeg ville bare ikke stresset med d og bare passet på å få litt tid i lag de gangene dere har anledning til d
LillePerlen Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Enig!! Man blir faktisk mer stresset av testing! Og jeg er egentlig ganske rolig til hele prøvingen, frem til nå! Stresser og vil bli gravid nå!
Cammy5 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 9. mai 2013 Nå kom endelig tr og jeg kan senke skuldrene å planlegge neste pp. Når testene var negativ så ville jeg bare at tr skulle komme fortest mulig! For en rar syklus jeg hadde denne gangen... Lykke til videre med prøvingen
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. mai 2013 #14 Skrevet 12. mai 2013 Hos meg blir el forsinket med flere dager og syklus forlenges når jeg driver og tester, blir litt stresset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå