Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er ikke interessert i å vite at folk skal ha de hjemme i stedet for bhg osv :)

Jeg lurer på om dere som skal ha barne inn når de ca er 1 år. Fikk dere plass?

Står forsatt venteliste på alle mine valg. Er håpet ute? Har ikke Krav på plass da han er født i slutten av sept.

Jeg har ingen anelse hvordan det skal fungere

Skrevet

Vi fikk, barnet er født tidlig september. Men de hadde heldigvis plass til han :) Håpet er vel ikke ute før du får endelig nei. Har du snakket med kommunen?

Skrevet

Vi fikk, barnet er født tidlig september. Men de hadde heldigvis plass til han :) Håpet er vel ikke ute før du får endelig nei. Har du snakket med kommunen?

Har ikke snakket med kommunen. Hvilken kommune hører du til?

Har ikke fått avslag, men står forsatt venteliste.

Fikk du svar i dag eller 20 mars?

Skrevet

har fått plass fra 1oktober. da er hun 10 1/2 mnd. Alt for lita, men må man, så må man! :)

Skrevet

Heldige dere er. Vi vil og ha plass :(

Skrevet

Mini begynte i barnehage i mars da var han 10 1/2 mnd. Trodde ikke han skulle få plass før til høsten så ble veldig overrasket!

Skrevet

Mini begynte i barnehage i mars da var han 10 1/2 mnd. Trodde ikke han skulle få plass før til høsten så ble veldig overrasket!

Gikk det bra? Gruver meg veldig, hun er jo så liten enda da! ;s

Skrevet

Ja, fra august. Da er hun 10 mnd. Men hun trenger heldigvis ikke begynne før hun er 1 år. Har fått plass pga søsken og andel i bhg.

Skrevet

Har ikke snakket med kommunen. Hvilken kommune hører du til?

Har ikke fått avslag, men står forsatt venteliste.

Fikk du svar i dag eller 20 mars?

Hører til Karmøy, fikk svar rundt 20. mars ja. Men her har de mye plass, er jo ikke sånn i alle kommuner, dessverre...

Skrevet

Har ikke fått barnehageplass. Så ønsker nattarbeid og minimalt med søvn velkommen;)

Skrevet

Har ikke fått barnehageplass. Så ønsker nattarbeid og minimalt med søvn velkommen;)

Kjipt det skal være slik :(

Skrevet

Bor i Oslo.. Har ikke hørt noenting - han er født i oktober!

Skrevet

Og jeg er ikke interessert i å vite at folk skal ha de hjemme i stedet for bhg osv :)

Jeg lurer på om dere som skal ha barne inn når de ca er 1 år. Fikk dere plass?

Står forsatt venteliste på alle mine valg. Er håpet ute? Har ikke Krav på plass da han er født i slutten av sept.

Jeg har ingen anelse hvordan det skal fungere

Samme som deg.... ikke fått svar ennå... (han er født i oktober)

Skrevet

Men når man ikke har fått svar, hva betyr det?

Er det håp?

Skrevet

Nei :( han er født 6 dager for sent til å ha krav på plass. Dermed ingen barnehageplass til han. Det er så kjedelig, for jeg må gå ferdig det siste året av studiene mine. Jeg lurer fælt på hvordan den kabalen skal gå opp!

Skrevet

Gikk det bra? Gruver meg veldig, hun er jo så liten enda da! ;s

Det gikk kjempebra! Over all forventning! Dag 3 vinket han hade og dag 4 var gikk han rett inn for å leke med en gang jakken hanbes var kommet av. Han har aldri vært lei seg når vi har levert og virker som han kunne blitt lebgre når vi henter. Han har liksom ikke tid til å få på seg klær, stikker bare av for å leke :P

Jeg var også usikker før han begynte men nå ser jeg hvor stor glede han får av å være i barnehagen :)

Skrevet

jenta mi er født i slutten av desember. vi fikk plass i barnehage fra september 13.

da en jenta mi blitt 8 mnd. :(

syns det er for tidlig, men har ikke råd til å ha henne hjemme. skulle gjerne hatt henne hjemme til hun var halvannet år, men for 5tusen i mnd(kontantstøtte) er ikke det mulig.

skulle ønske man fikk mer enn de 5tusen i mnd.for det holder jo ikke til husleie engang

Skrevet

Men når man ikke har fått svar, hva betyr det?

Er det håp?

Tror ikke all håp er ute, men vi må vente til hovedopptaket er ferdig tror jeg... siden vi faller utenfor hovedopptaket. Det er nok en stund til vi får svar.... min søknad står 'under behandling'....

Skrevet

har fått plass fra 1oktober. da er hun 10 1/2 mnd. Alt for lita, men må man, så må man! :)

Hvor i landet er dette?:)

Skrevet

Hvor i landet er dette? :)

trøndelag, Bor i en kommune der alle (somregel) får plass :)

Skrevet

I posten. Men kan også sjekke det på foreldreportalen på nettet

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Hvis man ikke får plass, kommer det et brev med avslag da eller må man bare regne med at man ikke har fått plass?

Skrevet

Venteliste for oss også. Han er født tidlig november.

Så vi får se hva som skjer..

Skrevet

Hvis man ikke får plass, kommer det et brev med avslag da eller må man bare regne med at man ikke har fått plass?

Jeg ringte Kr.sand kommune i dag. De sa man aldri vil få avslag. Så venteliste kan bety det dukker opp plass om 2 uker eller "aldri"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...