Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett så var jeg til sist veldig glad det ikke klaffet de første 5 gangene, for da hadde jeg jo ikke fått akkurat den jenta vi fikk og vi kunne jo ikke hatt noe annet barn enn nettopp henne!

Skrevet

Det er akkurat det vi sier om vår gutt også - det var han vi venta på! Så når det ikke gikk nå, så var det ikke babyen vår. Er fint å tenke sånn :)

Vi var SÅ innstilt på at vi skulle få ei jente, noe annet var vel nærmest utenkelig - og så sa de det var en gutt, og det var helt perfekt! Rart det der, hehe :)

Skrevet

Jeg også liker den tankegangen, det skjer når tiden er inne og da blir det perfekt! Her var det motsatt, hadde veldig følelse av at det var en gutt, hadde guttenavn klart.

Skrevet

Vi hadde jentenavn klart...:)

Vi synes fortsatt at guttenavn er vanskeligere :)

Nå har jeg henta ut medisiner, og begynner på pergo til fredag. Lurer veldig på hvordan det blir! :)

Skrevet

Da ble det offisielt negativt på meg. Det er faktisk greit, har hatt så dårlig følelse hele veien, så nå er jeg klar for neste runde. Har fått ny dato i august for spraystart, så da kan jeg nyte sommeren med vin og øl og være ny og ladet til høsten :)

Skrevet

Januar

Februar
27. Januar-spire: Inseminasjon = Negativ

Mars

April
7. Minnimusa: Inseminasjon = Negativ
19. Januar-spire: Inseminasjon = Testdato 3.mai POSITIV

Mai
6. Minnimusa, IKM 22.mai = POSITIV test 20.mai
30. Lilleboffen: AID 30/5, testdato 14. juni NEGATIV, mens 11/6
30. Maleen, Inseminasjon 30/5 testdato 14/6 negativ 9.6

Juni
< 3 lille stjerne <3 venter på første inseminasjon som skal skje i juni
21. Maha 76. Inseminasjon 7/6. Testdato 21/6

Juli

August

4. Optatium spraystart 2. IVF.

Skrevet

Krysser fingra for deg Optatium!! :)

Skrevet

Hvordan er formen Minnimusa?

Skrevet

Tja elendig egentlig :(

Er 25% sjukmeldt nå pga morrakvalmen, eller den varer jo hele dagen, men i bølger og værst om morran. Nå sitter jeg her og irriterer meg over min egen latskap og dårlige form. I morgen så drar jeg til England med ei venninne og hennes søte lille donorjente på ett år, gleda meg lenge til dette, men såå redd for kvalmen min! 

Skrevet

hoff, kvalme er sliiiitsomt, håper det går over snart! Hvilken uke er du i nå?

Skrevet

Kan noen skrive meg på lista? Får ikke til fra tlf. Inseminasjon 14.juni. Testdato 4.juli

Skrevet

Januar

Februar

Mars

April

Mai

Juni
< 3 lille stjerne <3 venter på første inseminasjon som skal skje i juni
15. Mammadrømmen: Inseminasjon, testdato 29/6

Juli

August

Skrevet

Januar

Februar

Mars

April

Mai

Juni
< 3 lille stjerne <3 inseminasjon 14.juni. Testdato 4. juli.

Juli

August

Skrevet

Vet dere om dere allerede hadde hatt eggløsning da dere ble inseminert? Jeg har dårlig magefølelse og er sikker på at jeg ble inseminert for sent. Fikk beskjed om at eggløsning allerede hadde skjedd. Har dere andre blitt inseminert før eller etter eggløsning har skjedd?

Skrevet

De tok UL av meg før inseminasjonen som var på dag 18 i syklusen, og kunne da se at egget var gått. Legen sa resultatene var like gode fordi om egget var avgått, iom at jeg hadde hatt positiv eggløsningstest dagen før. Jeg var veldig negativ og helt sikkert på at det ble alt for sent i denne syklusen, men jammen hadde hun rett, er gravid nå :)

Skrevet

Så bra, gratulerer. Kanskje det er håp likevel da. Får prøve å være positiv.

Skrevet

Hm. LItt samme følelse som deg Lille stjerne, bare omvendt - at jeg skulle ventet en dag. Får dere som snakker om ul før inseminasjon gjort det på klinikken der dere får inseminasjon eller hos gynekologen på hjemstedet?

Skrevet

Titter innom til dere :)

Så synd at det ikke gikk denne gangen, dere som har testet negativt. Bedre lykke neste gang :) Å masse masse lykke til dere som ruger nå :) Krysser fingrene for dere alle for at det blir mange flotte 2014 babyer :)

Selv nyter jeg det å gå gravid og ser virkelig frem til jeg får møte våre 2 søte små :wub: Er så heldig at jeg fortsatt ikke har vært noe dårlig :) Bare litt ekstra trøtt om dagene ;)

Skrevet

Hm. LItt samme følelse som deg Lille stjerne, bare omvendt - at jeg skulle ventet en dag. Får dere som snakker om ul før inseminasjon gjort det på klinikken der dere får inseminasjon eller hos gynekologen på hjemstedet?

På ivf-klinikken tok de UL før ins, ikke gjort det på RH de fire forsøka før. Anbefaler ivf-klinikken på det varmeste dersom man syns ting tar tid på RH. Koster jo selvsagt litt, men utrolig greit å få forsøk når man vil. 

Skrevet

Jeg tok ultralyd på ivf klinikken dag 10 i syklusen og så tok de ultralyd etter inseminasjonen og da så de at eggløsning hadde vært. Jeg tror selv jeg kom 1-2 dager for sent, men fulgte jo el testene. Så er det vel sånn at det varierer fra kvinne til kvinne og fra gang til gang hvor lenge før el de slår ut. Jaja...er ikke annet å gjøre enn å vente til 4.juli...

Skrevet

Januar

Februar
25. Inga85: Inseminasjon=SA
Mars

April

Mai

Juni
< 3 lille stjerne <3 inseminasjon 14.juni. Testdato 4. juli.
19. Inga85:Inseminasjon, testdato 3.juli
Juli

August

Skrevet

Lykke til Inga85 :)

Skrevet

Takk for det Minnimusa og gratulerer så mye med positiv test!! Hipp hipp :D

Skrevet

Lykke til Inga85!

Skrevet

Lykke til <3Lille stjerne<3 ! Ser vi har nesten samme testdato, spennende spennende :)  Har du AID eller AIH? Hatt mangen forsøk? Rart at du fikk beskjed om å teste så sent, du ble jo ins lenge før meg?? :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...