Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper selvfølgelig, men tviler! Hadde masse symptomer tidlig sist jeg var gravid. Så nå håper jeg vi rekker enda et forsøk før de stenger (om ikke det mot all formodning går nå!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ha TR på onsdagen, og klinikken sa jeg skulle teste mandag som da var akkurat 14 dager etter insemineringen. Jeg testa søndag og fikk ikke noe antydning til dobbel strek, mens mandags morgen var det en veldig tydelig strek så skjedde veldig fort med produksjonen av hormonene her i gården :)

Skrevet

Så blir det nok en tur til på oss også :( begynte med en liten blødning i går som ble kraftig i dag. Så her regner vi med at mensen kom i dag, 5 dager før tiden. Kipt men vi satser på et nytt forsøk snart igjen.

Skrevet

Ahh det var trist maleen! Men masse lykke til med neste forsøk! Ta et glass vin eller noe annet godt du er glad i og tenk på at neste gang sitter den! ;):wub:

Skrevet

Takk for det. Jo vi får ta oss et glass vin på verandaen, men drøyer den til fredag. I og med det er da vi skal teste. Man håper jo men allikevel så er vi realistiske og legger planene for en ny tur.

Skrevet

Så synd maleen :( Har du tatt eggløsningssprøyte? For den gjør i at jeg får mensen før tida. Gjorde det sist gang vi holdt på å lage barn i alle fall :)

Skrevet

Dvs det er kona som har vært til pers nå og hun fikk både femar og ovitrelle denne syklusen. Så det er nok mensen som har kommet nå ja.

Skrevet

Januar

Februar

27. Januar-spire: Inseminasjon = Negativ

Mars

April

7. Minnimusa: Inseminasjon = Negativ

19. Januar-spire: Inseminasjon = Testdato 3.mai POSITIV

Mai

6. Minnimusa, IKM 22.mai = POSITIV test 20.mai

30. Lilleboffen: AID 30/5, testdato 14. juni

30. Maleen, Inseminasjon 30/5 testdato 14/6

31. Optatium, IVF 31/5 testdato 13.6 = negativ, mens 9.6

Juni

<3 lille stjerne <3 venter på første inseminasjon som skal skje i juni

21. Maha 76. Inseminasjon 7/6. Testdato 21/6

Juli

Skrevet

Jeg kan nok endre min til negativ om kort tid - kjenner mensen er på vei, og jeg testa negativt i dag også. Ganske sikkert resultat når det er 11 dpo!

Skrevet

Nei, det var trist å høre.

Skrevet

Har i dag vært i kontakt med Medicus fikk beskjed at løpet var kjørt. Ville at kona skulle ta blodprøve i morgen.

Skrevet

Januar

Februar

Mars

April

Mai

30. Lilleboffen: AID 30/5, testdato 14. juni NEGATIV, mens 11/6

30. Maleen, Inseminasjon 30/5 testdato 14/6

Juni

<3 lille stjerne <3 venter på første inseminasjon som skal skje i juni

Juli

Skrevet

Januar

Februar

Mars

April

Mai
30. Lilleboffen: AID 30/5, testdato 14. juni NEGATIV, mens 11/6
30. Maleen, Inseminasjon 30/5 testdato 14/6 negativ 9.6

Juni
< 3 lille stjerne <3 venter på første inseminasjon som skal skje i juni

Juli

Skrevet

Midten av juni ble visst ikke en god tid her likevel!

Skrevet

Huff det var trist. Masse lykke til på neste forsøk jenter!! Hilsen frk kvalm og trøtt!!

Skrevet

Neste forsøk blir faktisk om et par uker! Positiv overraskelse :)

Heldig du som er kvalm og trøtt, når det er grunnen ;)

Skrevet

Fikk du nytt forsøk på RH uten en mnd pause? Da har du vært heldig! Jeg fikk aldri det, men var muligens fordi jeg fikk hormoner på hvert forsøk, og de sa de ikke gjorde forsøk i naturlig syklus ved bruk av donor, og heller ikke kunne bruke hormoner to mnd på rad.

Skrevet

Det gjorde vi sist vi prøvde også, men da var alle forsøk i naturlig syklus. Da trenger man ikke pause :) Og jeg fikk velge om jeg ville ha hormoner, har såpass store eggreserver og "freshe eggstokker" i følge legen, hehe..dessuten klarte vi det i naturlig syklus sist.

Men ja, vi er heldige!! :)

Skrevet

Så bra. Vårt forsøk som satt nå var i naturlig syklus på ivf-klinikken. Utrolig mye mer behagelig ihvertfall å slippe hormoner.

Skrevet

Jeg skal prøve med hormoner nå - litt skeptisk, men greit å øke sjansen for å lykkes. Det tok tre forsøk sist, satser på at to forsøk holder denne gangen..:) Hvor mange forsøk hadde dere? :)

Skrevet

Det klaffet på 5 forsøk nå, 4 på RH og 1 på ivf klinikken. Tenkte bare å gjøre et par forsøk privat før vi skulle igang med prøverør. 1 barnet satt på 1. forsøk, og vi skjønte nok at sånn flaks har man ikke to ganger.

Skrevet

Hadde 6 forsøk sist, men tror og håper at stress og uflaks gjorde at det ikke klaffet før. Hadde veldig god magefølelse for denne måneden, men nå tviler jeg, ikke fått el ennå... :-(

Skrevet

Jeg tror det er mye flaks inni bildet også, jeg! Det er en eneste dose med svømmere, og det times jo best mulig - men det er lett å bomme litt! Får håpe vi har flaks nå lille stjerne, det klaffer for oss i juni! :)

Skrevet

Jepp, til våren skal vi trille barnevogn!

Skrevet

Strålende plan! :-D

Et nytt lite nurk med den fantastiske babylukta...ååååå....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...