Lilleboffen Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Neste uke skal vi på forsamtale på Riksen om søskenforsøk. Vårt første barn fikk vi etter inseminasjon i naturlig syklus, hadde kun eggløsningssprøyta. Ble gravid på tredje forsøk, og hadde da en annen lege enn ved de to første forsøkene. Han synes det var veldig rart at jeg ikke hadde blitt satt på hormoner (mens jeg var veldig fornøyd med det!). Er det noen av dere som er i behandling på Riksen nå som vet om de fortsatt inseminerer i naturlig syklus? Eller setter de alle på hormoner? Greit å være litt forberedt..
piafranord Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 De setter alle på hormoner ved insiminering. Kan vist ikke diskutere det engang
Lilleboffen Skrevet 26. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2013 Jaja...får vel forberede meg på tvillinger da :-p
Koneogkone+2jenter Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Det er vel en mulighet, men de avbryter forsøket om det er mer enn tre egg som utvikler seg til å bli store.
Lilleboffen Skrevet 26. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2013 Ja, og det er nettopp det som er så dumt! Sist ble jeg ikke satt på hormoner fordi jeg hadde veldig mye egg, slik jeg forsto det...altså, kun ett modnet hver mnd, men et stort lager da, så de trodde jeg lett kunne få altfor mange modne egg ved stimulering. Ser for meg at nedturen blir stor dersom forsøket må avbrytes! Men nå er jeg jo noen år eldre enn da de tok den beslutningen sist, så ting kan ha endret seg - og selvfølgelig vil vi helst lykkes fortest mulig
Januar-spirer <3 Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 I utgangspunktet setter dem alle på hormoner, men det finnes unntak også. Vet av ei annen her inne som slipper hormonene iallfall på første forsøk. Dette pga mange egg og fare for overstimulering.
Lilleboffen Skrevet 26. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2013 I utgangspunktet setter dem alle på hormoner, men det finnes unntak også. Vet av ei annen her inne som slipper hormonene iallfall på første forsøk. Dette pga mange egg og fare for overstimulering. Det høres bra ut - synes det er dårlig om de ikke tar noen individuelle vurderinger! Folk er jo forskjellige Er det noen av dere som er svart som er under behandling nå? Hatt mange forsøk?
Januar-spirer <3 Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Ja, jeg er under mitt andre forsøk nå. Testdato neste fredag.
piafranord Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Jeg har hatt en insiminasjon på Riksen, negativ. Har hatt IVF og testdato 29 april
Lilleboffen Skrevet 27. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2013 Spennende Vi håper på å rekke et forsøk før sommeren, men jeg tviler. Egentlig er det ingen hast, men en blir jo litt oppslukt av dette...
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 noen som vet hvordan det er med hormoner på Ivf klinikken?. Har bare vært på Stork før og der var det ingen hormoner, bare naturlig syklus, så jeg har ikke engang tenkt på dette med hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå