Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har foreslått Henriette, og keg driver og smaker litt på dette. Tidligere vært lite begeistret, men lurer på om jeg ikke synes det er ganske pent likevel ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mangler liksom noe. Helt fint osv, men det blir litt tamt synes jeg.

Skrevet

Syns Henriette er fint jeg.

Et søtt og yndig navn.

Skrevet

Flott navn!

Er vel ikke så mye brukt i dag heller.. Go for it!

Skrevet

I følge SSB så var det 41 jenter som fikk navnet i 2012. Ikke alt for vanlig altså, selv om det er at navn de flestenhar hørt før.

Skrevet

Jeg syns det er pent, men liker Henrietta og Harriet bedre

Skrevet

Jeg er fra Trøndelag, og her vil det bli uttalt "Hænriette". Det syns jeg ikke er noe fint i det hele tatt, men hvis dere bor slik at det blir uttalt slik det skrives så er det kjempefint!

Skrevet

Jeg syns det er fint. :-)

Skrevet

Jeg er fra Trøndelag, og her vil det bli uttalt "Hænriette". Det syns jeg ikke er noe fint i det hele tatt, men hvis dere bor slik at det blir uttalt slik det skrives så er det kjempefint!

Vi er bosatt i Oslo, så vil bli uttalt slik det skrives - hvis vi velger dette ;-)

Skrevet

Vi er bosatt i Oslo, så vil bli uttalt slik det skrives - hvis vi velger dette ;-)

Da er der jo kjempefint!! :-) go for it ;-)

Skrevet

Jeg synes det er et veldig pent navn, passer like godt på ei lita tulle som en voksen dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...