Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Poster også denne her (fra skravlesiden)

Jeg er 6 dpo i dag og har fra jeg ble inseminert kjent at det iler i den høyre eggstokken (der foliklen slapp). Men i går og i dag har jeg så sinnsykt vondt i korsryggen,- kan dette være et veldig tidlig grviditetstegn? Tok en test i morges som var positiv, men den kan være falsk da jeg fikk eggløsningssprøyte for 7 dager siden. Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041926-6-dpo-og-vondt-i-korsryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sist satt eggløsningssprøyten i 5 dager før testen ble negativ, men det er kanskje forskjellig fra gang til gang hvor lenge den sitter? Utrolig sår i ryggen altså, som brer seg som et belte til nederst i magen. Hadde det ikke sånn de to siste gangene jeg ble inesminert, så satser på at det er noe positivt:)

Hmm...7 dpo i dag og svak positiv test i morges oxo,- EL sprøyten var som nevnt ute 5 dpo sist,- kan den sitte forskjellig i, eller er det det min kropp trenger for å kvitte seg med sprøyten? Korsryggen er like ille, og sliter med å bære rundt på vår 9 mnd gammel datter (er i pappaperm). Er jeg ikke gravid så skal jeg i alle fall rett til en kiropraktor;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...