FanteGuri Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Har en gutt på 4 mnd, som begynte med grøt for 4 dager siden, han har hittil bare fått dobbel smaksporsjon, men det er tydelig at han har lyst på mer. Er redd han skal få vondt i magen, da han er av den sorten som bare bæsjer en gang i uka ca. Noen andre med babyer som har sjelden avføring, hvordan har det gått i forhold til oppstart med fast føde? Hvor lang tid brukte dere på å komme opp i en porsjon grøt?
Evas cecilie Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Vi brukte 2 mnd. Hun hadde bare avføring hver åttende dag. Hun ble kjempe hard i magen av grøt. Med neste unge kommer jeg til å begynne med svisker og grønnsaker.
FanteGuri Skrevet 25. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2013 Tror jeg skal blande litt sviskemos i grøten jeg..
katha90 Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 3 uker! Begynte når hun var 3 1/2 mnd. Når hun ble hard i magen fikk hun sviskemos i grøten! fungerte kjempe bra her
eaglebeagle Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Har ikke hatt noen problemer med hard mage og grøt, begynte med grøt når hun var 4 måneder. En posjon tror jeg nesten det ble allerede første gangen hun prøvde. Hun elsker grøt og hamrer hånden i bordet når hun synes vi mater for tregt. Kan stille klokka etter magen - halvtimen etter morgengrøt er det "leveranse" i bleien :-) Når hun bare drakk MM hendte det ofte det kunne gå over en uke før hun gjorde fra seg - men hun var ikke plaget eller hadde smerter for det. Grøt har utelukkende vært en gladsak her i huset, med grøten kom hele netter uten våkning. Nå er hun 8 mnd og sover som en stein fra 19 til 08.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå