Gå til innhold

Mange dager igjen i dag da damer? (Torsdag 25.04)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

34 dager igjen. Har de siste dagene hatt forferdelig vonde stikk i underlivet når jeg går. Så vondt at jeg må stoppe opp flere ganger. Husker følelsen fra sist, men kan ikke huske at det kom så tidlig. Noen som har hatt det på samme måte?

Tre dager på overtid her... og maks en dag igjen;) masse kynnere, som begynner å gjøre litt vondt, nedpress, vondt i lysken, løs mage etc. blir lagt inn i kveld og satt i gang i morgen om jeg er moden, hvis ikke blir det keisersnitt. Krysser fingrene for å slippe snitt, men gler meg til å treffe babyen i morgen i alle fall!

Her er det 10 dager igjen! Første mann kom en dag før termin,så kan vel bare vente til det nærmer seg. Selv om tålmodigheten begynner å bli ganske tynn.. Gleder meg til å se lille jenta mi :)

10 dager igjen (3 dager til menstermin!) - uææh, jeg er så spent, nå kan hun jo i teorien komme når som helst... Men ingen tegn til fødsel ennå dessverre, annet enn mye kynnere og murringer. Ingen tegn til slimpropp... Må vel bare smøre meg med tålmodighet... :)

Annonse

3 dager igjen......og holder på å "gå i frø"....skikkelig lei ventingen nå. Problemer med å gå pga stikninger hele tiden. I tillegg kvalme og brekninger hver dag...Jeg vil at hun kommer ut nå - dagens utblåsning:)

Ser vi er flere med 15-16-17 dager igjen. Kanskje det blir 17.maibarn...? Jeg har ingen store forhåpninger om at noe vil skje før termin (11.mai).

På kontroll idag hadde heldigvis hodet festet seg og lå godt ned i bekkenet. Nå krysser jeg fingrene for at magen synker litt så jeg slipper den jævlige halsbrannen og oppstøtene som tar nattesøvnen min!! Det er så plagsomt, arg!

Ser vi er flere med 15-16-17 dager igjen. Kanskje det blir 17.maibarn...? Jeg har ingen store forhåpninger om at noe vil skje før termin (11.mai).

På kontroll idag hadde heldigvis hodet festet seg og lå godt ned i bekkenet. Nå krysser jeg fingrene for at magen synker litt så jeg slipper den jævlige halsbrannen og oppstøtene som tar nattesøvnen min!! Det er så plagsomt, arg!

Akkurat sånn jeg har det og. Termin 11. mai og halsbrann fra helvete. I tillegg blitt superhoven i hender og føtter i dag. Håper han kommer i helga jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...