Gå til innhold

Guttenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt at gutten skal kalles opp etter Oldefar men vi vil ha ett til navn. Vi har en ting for T i familien her og vil fortsette med dette selv om det blir en brytning. Jeg har ett favoritt navn Kjell-Tian men mannen nekter. Han vil ikke ha det og kommer med forslag som Kjell Magne, Kjell august osv. Føler han ikke er seriøs i det hele tatt. For meg er navnet Kjell veldig viktig så det kommer uansett til å bli brukt og mannen er enig i det. Men det er navn nr2 vi sliter med å bli enig med. Så er det noen som har noe forslag? Ingen vits å komme med spydige kommentarer for det er ikke det jeg spør om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med oppkalling :)

Kjell Tage

Kjell Tarjei

Kjell Tinus

Kjell Torjus

Gjest Anonym sommerbris
Skrevet

Kjell Tore

Kjell Tobias

Kjell Timan

Kjell Thorvald

Kjell Thorbjørn

Lykke til :). Synes ikke Kjell er så verst :) ganske fint

Skrevet

Synes Kjell Tarjei og Kjell Torjus var bra forslag.

Kjell-Tian ble veldig stilkræsj.

Skrevet

Kjell Tian er fullstendig stilkræsj, så godt du har en mann som nekter ;-) Kjelle er norsk og tradisjonelt, mens Tian er nylaget og moderne. Synes Kjell passer bedre med:

Kjell Tormod

Kjell Trygve

Kjell Tallak

Kjell Terje

Kjell Toralf

Kjell Torger

Skrevet

Hva med Kjell Theodor? Ett gammelt og ett mer moderne? Vet av en annen som har gjort noe lignende, og jeg synes det er kjempefint! :)

Skrevet

Takk for mange forslag :-) er ikke ute etter noe stil så om det kræsjer i noens ører så gjør det bare det. Men er nå oppi tre favoritter og det blir ett norsk gammelt tradisjons navn sammen med ett mer moderne navn til slutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...